ارتش سوريه از کشته شدن شماري از تروريست ها در نزديکي جاده قبوات درحومه شهر لاذقيه خبرداد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، ارتش اين کشور همچنين با حمله به مراکز تجمع تروريستها در روستاهاي ربيعه، طوروس، روضه و دورين در حومه اين شهر، تعدادي ازآنها را به هلاکت رساند.

ارتش سوريه همچنين به مراکز گروههاي مسلح تروريست در مناطق  تلبيسه، رستن و بويضه در حومه حمص حمله کرد.

ارتش اين کشور همچنين تعدادي از تروريست ها را در مناطق المريعيه،بوعمر ، الصناعه و الجبيله در استان ديرالزور به هلاکت رساند.

ارتش سوريه حملات گروههاي تروريستي به مناطق خان العسل و دانشگاه حلب را دفع کرد و مانع پيشروي اين گروهها در اين مناطق شد.

همچنين يگان هايي از ارتش سوريه به محل تجمع تروريستها در تلبيسه ، دار الکبيره ، غنطو ، رستن و کيسين در ريف حمص يورش بردند و تلفات سنگيني به آنها وارد آوردند و مقاديري از تجهيزات جنگي آنان را منهدم کردند.

يگان هايي از ارتش سوريه با گروه هاي تروريست در محله وادي السايح در شهر حمص درگير شدند که اين درگيري به کشته و زخمي شدن شماري از تروريست ها منجر شد.

نيروهاي ارتش به محل تجمع افراد مسلح تروريست در سنيسل و قزحل در اطراف شهر حوله در ريف حمص حمله کردند که به کشته و زخمي شدن شماري از تروريستها منجر شد.

گروه هاي تروريستي که در تلاش بودند از محورهاي مليحه غربي ، کرک و حراک به يکي از مواضع نظامي در ريف درعا يورش ببرند در درگيري با نيروهاي مسلح سوريه متحمل تلفات و خسارات سنگيني شدند.

يک منبع نظامي گفت نيروهاي سوري شماري از تروريستها را کشتند و تجهيزات جنگي آنها را نيز منهدم کردند .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار