عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) فرهنگ و آموزه های قرآن را پایه گذار مفاهیم مهم ارتباطی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، دکتر حسن بشیری در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد:بزرگداشت این روز در ایجاد همدلی مضاعف ، همسویی و در نهایت هم افزایی دوستی ها ،مبتنی بر فرهنگ قرآنی بسیار تاثیرگذار است.
وی توجه به اسلام را موجب ایجاد یک جهان بینی جدید در حوزه روابط عمومی دانست و افزود:رویکرد روابط عمومی یکپارچه در کنفرانس تخصصی این حوزه که با همت انجمن روابط عمومی ایران برگزار می شود، مدنظر قرار خواهد گرفت.
بشیری ایجاد اشتراک معنا و روانشناسی ارتباطی را دو مقوله مهم ارتباطات توصیف و تصریح کرد:روابط عمومی ها باید پاسخگویی به مخاطبان را مدنظر قرار دهند.
عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: شعار سال 92 یعنی ؛ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از مسائلی است که فرهنگ اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی کشور را متجلی خواهد کرد و ملتی قادر به خلق این حماسه هاست که مشکلات خود را مرتفع سازد .
وی اضافه کرد: برخی ملت ها بجهت عدم مقابله با مشکلات سقوط می کنند اما به لطف خدا ، ایران اسلامی همواره توانسته در پیچ های تاریخ با مشکلات مقابله و مبارزه کند و از آنها به راحتی عبور کند.
بشیری در پایان با اشاره به اینکه بر مبنای فرهنگ و معارف و آموزه های قرآن کریم می توان مفاهیم مهم ارتباطی را پایه گذاری کرد ، خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند دارای بهترین ارتباط با مردم است./ز


برچسب ها: آموزه ، مفاهیم ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار