اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس هم اکنون با گرفتن بیشترین ردیف پستی جدید دارای بیشترین ردیف پستی در بین اداره های محیط زیست استان های کشوراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مدیرکل محیط زیست استان فارس بیان کرد: پس ازسال ها شمار ردیف پستی این اداره کل از 303 به 920 ردیف پستی ارتقا و همچنین سطح ساختار در ستاد این استان و صف شهرستان نیز افزایش پیدا کرد و برای برخی از شهرستان های فاقد تشکیلات نیز تشکیلاتی پیش بینی شد.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی بیان کرد: با توجه به گستردگی جغرافیایی، پراکندگی جمعیت و انجام فعالیت های انسانی و توسعه ای دراستان فارس ، اداره کل حفاظت محیط زیست به تشکیلات محیط زیست فارس افزوده شد.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی بیان کرد: همچنین به علت تعداد زیاد شهرستان ها، شهر و روستاهای استان فارس و پراکندگی واحدهای صنعتی و شهرک های صنعتی دراین استان، تاکنون تناسبی بین ساختار تشکیلاتی این اداره کل و مسوولیت های واگذار شده در بخش های آموزش ، محیط زیست انسانی ، محیط زیست طبیعی و اجرایی وجود نداشت.
وی ادامه داد: همچنین ظرف سالیان گذشته به سبب عدم وجود ساختارمناسب ، امکان جذب نیرو و مناسب سازی شمار نیروی انسانی با مسوولیت واگذار شده وجود نداشت.
کارنامی افزود: با توجه به این شرایط، اصلاح این ساختار از دو سال پیش در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفت و پس از انجام بررسی های لازم ، ساختار این اداره طراحی و برای انجام مراحل بعدی به سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارسال شد.
وی گفت: با مساعدت ، حمایت و پیگیری های سازمان مرکزی، این ساختار پس از تائید و تصویب مراجع ذی ربط ، امسال به این اداره کل ابلاغ شد./س

برچسب ها: حفاظت ، محیط ، زیست ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.