استاندار خراسان شمالي گفت: زيربناي موفقيت روابط عمومي ها، بها دادن به آن از سوي سازمان است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدي بيغش با توجه به در پيش رو بودن 27 ارديبهشت،روز ارتباطات و روابط عمومي درجمع اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي خراسان شمالي، افزود: حمايت و تقويت روابط عمومي ها از نظر سخت افزاري و نرم افزاري لازمه پيشبرد اهداف سازمان است.

وی اطلاع رساني خدمات سازمان و ماندگاري آن را فقط با پويا بودن ماهيت روابط عمومي دانست و اظهار داشت:اهميت كار فعالان اين عرصه تا انجايي است كه مثلث اعتماد بين سه ضلع مردم ،حكومت و نظام را سازماندهي مي كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه امروز نقش روابط عمومي در تعامل با مطبوعات و رسانه، يك نقش انكار ناپذير است، خاطر نشان كرد: اين دو عنصر مهم هيچ گاه نبايد خود را جداي از ديگري و يا در تقابل با آن بداند.

احمدي بيغش با تاكيد بر ارزش تخصص گرايي درحوزه روابط عمومي ها،انگيزه، انديشه و علم را سه عنصر مهم در هنرمندي روابط عمومي براي آگاهي دهي در سطوح ملي و فرا ملي دانست.

در ادامه مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري ضمن اعلام قدرداني از عملكرد روابط عمومي دستگاههاي اجرايي ، سازمان ها و نهادهاي سطح استان ، گفت: روابط عمومي به عنوان هنر هشتم، با عمل به فنون ارتباطي،براي پويائي ارتباطات در سطوح مختلف هنرنمائي مي كند.

مظلوميان با تحسين نقش و جايگاه روابط عمومي ها گفت: اميدواريم بتوانيم با ظرافت و هنرمندي هر چه تمام تر در انتخابات خرداد سال جاري، حماسه اي عظيم خلق كنيم./س

برچسب ها: روابط ، عمومی ، سازمان ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.