فرماندارشهرستان نهاوند گفت: سال گذشته 241 طرح عمرانی با اعتبار 164 میلیارد و 850 میلیون ریال در نهاوند اجرا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند، مجتبی مولوی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند اظهار داشت: سال گذشته 241 طرح عمرانی با اعتبار 164 میلیارد و850 میلیون ریال در نهاوند اجرا شد.

وی گفت: امسال نیز از سوی ادارات شهرستان تا کنون 303 طرح عمرانی با اعتبار 970 میلیارد ریال به این فرمانداری ارسال شده که در صورت ابلاغ اعتبار بین ادارات اختصاص خواهد یافت.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: سال گذشته با وجود محدودیت‌های اعتباری تلاش کردیم که روند اجرای هیچ طرحی متوقف نشود و امسال نیز همچنان باید این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به وجود چندین طرح مهر ماندگار در سطح شهرستان گفت: با توجه به بازدید اخیر دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح های مهر ماندگار شهرستان، اعتبارات ویژه در این زمینه اختصاص داده می‌شود تا طبق برنامه عملیات اجرایی آنها تداوم داشته باشد.

مولوی حد نصاب اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته به استان را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: از مجموع اعتبارات سال گذشته به استان همدان نزدیک به 40 درصد تخصیص صورت گرفته که این میزان در مقایسه با دیگر استان‌ها قابل قبول است.

وی در پایان گفت: وجود محدودیت‌های اعتباری نباید بهانه و دستاویزی برای توقف طرح‌های عمرانی دستگاه‌ها باشد و مدیران باید با انتخاب پیمانکاران قوی از کند شدن روند اجرای طرح‌ها جلوگیری کنند.
برچسب ها: نهاوند ، عمرانی ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.