در جريان تظاهرات روز گذشته معترضين فلسطيني در سالگرد روز "نکبت" (روز تاسيس رژيم اشغالگر قدس) چندين فلسطيني در بيت المقدس شرقي توسط پليس و مرزبانان صهيوينست بازداشت شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، در جريان اين ديگري و بر اثر استفاده از باتوم و گاز فلفل توسط پليس رژيم صهيونيستي ده ها تن از معترضين فلسطيني مجروح شده اند. همچنين در جريان اين درگيري فيلمبردار شبکه خبري "العربيه" و رييس انجمن زندانيان فلسطين نيز توسط پليس رژيم صهيونيستي بازداشت شده اند. 
همچنين تظاهرات ديگري نيز در شمال کرانه باختري در ناحيه "نابلس" با حضور هزاران نفر از فلسطينيان معترض و تظاهراتي ديگر نيز با حضور 300 تن از فلسطينيان در جنوب "هبرون" انجام شده است. همچنين نظاميان صهيونيست در جريان درگيري با معترضان فلسطيني در مقابل زندان "عوفر" در نزديکي "رام الله" نيز به تيراندازي مباردت ورزيدند که در اثر اين حادثه 15 معترض فلسطيني مجروح شدند. مقامات ارتش رژيم صهيونيستي گزارش داده اند که فلسطينيان نيز در مقابل با پرتاب سنگ به نظاميان صهيوينست پاسخ داده اند. 
همچنين در جريان درگيري ديگري ميان معترضين فلسطيني و نيروهاي نظامي صهيونيست در جنوب هبرون نيز دوازده فلسطيني معترض در جريان تيراندازي صهيونيست ها مجروح شدند و پنج تن ديگر نيز در اثر پرتاب گاز اشک آسيب ديدند. 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار