فرهاد خالدار گفت:"برف روی کاج ها" به عنوان اولین فیلم "پیمان معادی" بعد از فعالیتهای مختلف او در زمینه بازیگری تجربه موفقی بود.

"فرهاد خالدار" منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: فیلم سینمایی "برف روی کاج ها" به عنوان اولین فیلم "پیمان معادی" بعد از فعالیتهای مختلف او در زمینه فیلمنامه نویسی و بازیگری تجربه موفقی بود.
وی افزود: کارگردان این فیلم با خلف یک دنیای خاص از یک شخصیت زن امکان برقراری ارتباط با او را برای مخاطبان به وجود آورده و باعث آشنایی با دل مشغولی ها و درونیات این زن شده است.
وی عنوان کرد: این فیلم از نظر ساختاری شباهت بسیار زیادی به ساخته های "اصغر فرهادی" دارد اما درصورت ایجاد فضا سانس های خوب و تحقیق بیشتر در خصوص جزئیات شخصیتی آن فیلم قابل اعتناتری به شمار می آمد.
"خالدار" بیان کرد: فیلمبرداری سیاه و سفید این فیلم به عنوان یکی از نقاط مثبت آن بیان کننده دنیای خاکستری و نه چندان رویش شخصیت فیلم است.
وی تصریح کرد: با وجود تصویربرداری این فیلم در لوکیشن های محدود کارگردان فیلم توانسته خلاقیت خوبی را از خود نشان دهد.
"خالدار" ادامه داد: "پیمان معادی" در اولین فیلم خود تمام المان های آغازگر فیلم از جمله بازی ها و موسیقی را رعایت کرده و "مهناز افشار" در این فیلم یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار