کاپیتان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز از آمادگی مطلوب این تیم برای شرکت در تور دوچرخه سواری آذربایجان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، کاپیتان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز از آمادگی مطلوب این تیم برای شرکت در تور دوچرخه سواری آذربایجان خبر داد.

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در اردبیل و تبریز پشت سر گذاشته ایم و با نفرات خوبی در این تور شرکت خواهیم کرد و بیشتر از نفرات بومی در این تور بهره خواهیم برد.

میزبانی ادامه داد: از حالا نمی شود پتروشیمی را قهرمان تور دانست چون تیم های قدرتمندی همچون شکر اسپورت ترکیه در این تور شرکت دارند.

کاپیتان تیم پتروشیمی اظهار داشت: وضعیت مصدومیت خودم رو به بهبودی است و سعی دارم خود را به حد ایده آل برای این تور برسانم؛ اطمینان داشته باشید که پتروشیمی با قدرت هر چه بیشتر در این تور شرکت خواهد کرد و به جز قهرمانی به چیز دیگری نمی اندیشد.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود./س

برچسب ها: تور ، آذربایجان ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.