مسول دفتر امور بین الملل اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن وکشاورزی استان مرکزی گفت : این همایش با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سعید بیگ زاده گفت: تمهیدات لازم برای اعزام هیات تجاری ایران به ازبکستان نیز اندیشیده شده است.
وی توضیح داد: ارتقای سطح صادرات غیرنفتی دو کشور و ایجاد زمینه مناسب برای مذاکره اعضای اتاق بازرگانی تاشکند و اراک محوربرگزاری این همایش است.
مسوول امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به تاشکند علاوه بر شرکت در این همایش، با سفیر و رایزن بازرگانی ایران در ازبکستان نیز دیدار خواهد داشت و از گمرکات و منطقه آزاد اقتصادی تاشکند بازدید می کنند.
بیگ زاده بیان کرد: در این سفر دو روزه همچنین برگزاری نشستی با ایرانیان مقیم ازبکستان با هدف آشنایی آنان با زمینه های توانمندی اقتصادی، فرهنگی و گردشگری ایران و استان مرکزی و ترغیب آنها به سرمایه گذاری برگزار می شود.
وی توضیح داد: ثبت نام از شرکت های اقتصادی و تجار ایرانی برای همراهی هیات اعزامی به ازبکستان ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به اتاق بازرگانی اراک در این خصوص اقدام کنند. /س

برچسب ها: همایش ، تجاری ، بگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.