رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از ایجاد 764 شغل جدید برای مددجویان دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سیداکبر عدنانی در دیدار با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: در اسلام تأکید بسیار زیادی به کمک به همنوعان شده و دستگیری از افراد مستضعف از جمله تأکیدات اسلام است.

وی افزود: مردم این شهرستان همواره در امور خیر پیشتاز بوده‌اند و کمیته امداد را در خدمات‌رسانی به مردم یاری می‌کنند که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

عدنانی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از جمله راهکارهای این نهاد برای مددجویان عزیز است و در چند سال اخیر اقدامات زیربنایی برای بهبود وضعیت اشتغال انجام داده‌ایم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از بهره‌مندی 764 نفر از تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان دشتستان در یکسال اخیر خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: تسهیلات اعطایی مذکور شامل طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و نیز طرح‌های خودکفایی است که با استقبال مددجویان نیز مواجه شده است.

این مسئول عنوان کرد: طبق سیاست‌های این نهاد موضوع اشتغال به صورت ویژه در دستورکار کمیته امداد بوده و با توجه به شعار امداد در راستای توانمندسازی مددجویان و نیازمندان جامعه، این شهرستان نیز تمام تلاش خود را در زمینه تحقق شعار مذکور کرده است.

وی گفت: اعتبار هزینه شده در بخش اشتغال مبلغ 51 میلیارد و 580 میلیون ریال بوده که در رشته‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات به مددجویان و افراد دیگر پرداخت شده است.

عدنانی در پایان یادآور شد: از همه امکانات و توانمندی موجود برای بهبود وضعیت مددجویان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
برچسب ها: عسلویه ، مددجو ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.