پیکی که بصورت سه جانبه میان گروههای داخلی و دولت انگلیس در رفت و آمد بوده است ، اصرار داشته تا خاتمی و هاشمی در انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ لحظه به لحظه از سیاست با افشای این خبر نوشت: بر اساس خبر ارسال شده از سوی یکی از منابع خبری مطمئن، یکی از عناصر میانی و رابطان بین اصلاح طلبان ، گروهک منحله نهضت آزادی و همچنین دولت انگلیس دستگیر شده است.

برپایه این گزارش ، فرد یاد شده از افراد مورد اعتماد اصلاح طلبان ، نهضت آزادی و همین طورابراهیم یزدی و دولت انگلیس بوده است که ماموریت داشته تا خاتمی و هاشمی را برای ثبت نام در انتخابات تحریک و تشویق کند.

مرحله دوم طرح این فرد ایجاد زمزمه های دوباره ای از طرح شکست خورده نظارت بین المللی بر انتخابات متعلق به گروهک غیر قانونی نهضت آزادی بوده است.

همچنین گفته می شود از منزل وی تعدادی اسناد و مدارک ساختگی برای زیر سوال بردن حکم حضرت امام (ره) در مورد نهضت آزادی بدست آمده است.

بر اساس این گزارش گروهک یادشده در نظر داشته با بهره گیری از فضای انتخابات همزمان اقدام به تخطئه دست خط حضرت امام در مورد ممنوعیت فعالیت نهضت آزادی نماید.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، نهضت ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
خدایا کسی که اگر قصدش انحراف است نتواند بر کشورم مستولی گردد
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۰۸:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
مرسی.
آخرین اخبار