عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال آسیب های زیادی دیده است و در آن با اسطوره ها رفتارهای بدی دیده شده است اما اکنون بازی با قطر برای ما بسیار مهم است و زمان مناسبي براي انتقاد از تیم ملی نیست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی گفت: 

مسئولان فدراسیون باید به جد با مسئله تبانی در فوتبال برخورد کنند، معتقدم اعضای هیئت رئیسه به کمک کمیته انضباطی باید تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.

این روزها صحبت های زیادی از سوی اهالی فوتبال مبنی بر 18 تیمی ماندن لیگ سیزدهم شنیده می شود در حالی که لیگ سیزدهم روی 16 تیم بسته شده است و تغییری در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

وی در خصوص چاپ عکس ملی پوشان بر روی هواپیمای چارتر تیم ملی عنوان کرد: این مسئله تصمیمی جمعی بود.

عزیزی خادم در ادامه ی گفته هایش درباره ی تیم ملی و فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال به خودی خود پتانسیل بالایی دارد اما ما در فدراسیون بسیار ضعیف عمل کردیم و باید بتوانیم فوتبال را که متعلق به مردم است به جایگاه بالایی برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور باید برنامه ریزی کرد تا مستقیم به جام جهانی برویم گفت: ما باید به آینده نگاه کنیم و از فوتبال حمایت کنیم و در این زمان سکوت اختیار کنیم زيرا اکنون زمان انتقاد از تیم ملی و مربی اش نیست.

وی درباره قرارداد کی روش گفت: این مسائل گذشته و دیگر نمی خواهیم به آن بپردازیم و انتقادها را برای بعد از بازیهای مقدماتی جام جهانی گذاشته ایم. اکنون همه باید برای حمایت از تیم ملی بسیج شویم. برای رسیدن به جام جهانی راه سختی داریم. فوتبال آسیب های زیادی دیده است و در آن با اسطوره ها رفتارهای بدی و حتی گاهی غیر اخلاقی با مسئولان دیده شده است اما اکنون بازی با قطر برای ما بسیار مهم است و امیدواریم بتوانیم فضا را جوری پیش ببریم که این حاشیه ها به تیم ملی لطمه وارد نکند.

عزیزی خادم در پاسخ به این سوال که احتمال تغییر در فدراسیون بعد از بازی های مقدماتی جام جهانی چقدر است گفت: فدراسیون حتما آبستن اتفاقات و تغییراتی خواهد بود اما امیدواریم با برنامه ریزی صحیح این تغییرات را کم کنیم و فضا را برای ورود پیشکسوتان و نخبگان باز کنیم تا آنها بیایند و کمک کنند.

وی درباره بازگشت علی کریمی به تیم ملی گفت: ما امیدواریم کریمی باز گردد چون هم مردم او را دوست دارند و هم در این زمان می تواند بسیار برای تیم ملی مفید باشد. وی درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال هم مشکل مالی دارد یا خیر گفت: این فدراسیون هم مشکلات خاص خودش را دارد وقتی اسپانسر ندارید طبعا درآمد هم ندارید و این در حالی است که در فوتبال جهان ستون اصلی فدراسیون را مسائل اقتصادی تشکیل می دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صبر مردم در حوزه فوتبال به سر آمده و ما چاره ای جز این نداریم که برنامه ریزی بسیار دقیقی داشته باشیم. امیدوارم فدراسیون در راستای ظرفیت سازی تمام تلاش خود را به کار گیرد. اگر ما اکنون به انتقاد درباره ی عملکرد فدراسیون ورود نمی کنیم به خاطر فضای تیم ملی است و ما باید این بررسی را به بعد از بازیهای مقدماتی جام جهانی موکول کنیم./آق

برچسب ها: عزیزی ، لیگ ، سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار