قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان در امور شهرستان ها گفت: در حال حاضر 99 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، پرویز محمدنژاد قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: تعداد  25 روستا از طریق شبکه های عمومی و سه روستا هم از طریق انرژی های نو تامین برق خواهند شد.

وی اظهارداشت: اعتبار این پروژه ها را 23 میلیارد و 80 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت توانیر اعلام کرد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: در شهرستان رودسر روستای بالای 10خانوار به تعداد  10روستاست که یک روستا به نام " چلم میانده " در بخش چابکسر با اعتبار   250 میلیون ریال در حال اقدام است که در صورت نداشتن موانع تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: طرح تامین برق روستاهای بدون برق امسال در دو روستای " زبران و سرده " از توابع اشکورات رحیم آباد با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد .

محمد نژاد افزود: تعداد افراد بهره مند در این دو روستا از نعمت برق 50خانوار  است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر تمامی حوزه شهری و 99درصد روستاهای گیلان از نعمت برق برخوردارند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در ادامه به مشترکان برق در بخش مدیریت مصرف توصیه کرد که از مصرف برق در اوج یا پیک مصرف با رعایت الگوی مصرف از لوازم برقی پرمصرف و غیر ضرور اجتناب کرده و از سوی دیگر از آنجائیکه تنها راه تامین اعتبار شرکت توانیر هزینه های برگشتی ناشی از مصرف برق است نسبت به پرداخت به موقع بهای برق مصرفی اقدام کنند./عب
برچسب ها: برق ، نیرو ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار