آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه از هیچ شخص و یا اشخاصی حمایت نکرده ام گفت: مبنای ما بیان اوصاف کاندیدای اصلح است نه معرفی مصداق؛

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با بیان اینکه جامعه اسلامی آمادگی دارد و روز به رروز برای خلق حماسه سیاسی آماده تر می شود اظهار داشت: ما هم اوصاف را بیان می کنیم و مردم بصیرت و بینایی دارند و کسی راکه دارای ویژگی های لازم باشد را انتخاب می کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به خصوصیات و اوصاف ریاست جمهوری اظهار داشت : اولین شاخص ، ولایت مداری است چون زیر سایه و چتر ولایت زندگی می کنیم و این ولایت همانند و لایت حضرت رسول الله است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در حد اعلی ولایت مدار باشد تاکید کرد: خصوصیات اول و ویژگی بارز رئیس جمهور با توجه به جریانات سیاسی و کار های که انجام داده باید در ولایت مدار بودن نمره اش 20 باشد.

آیت الله نوری همدانی افزود : مدیریت ، کار ساده ای نیست البته ممکن است برخی ها در یک بعد دارای شایستگی مدیریتی باشند ولی زندگی
دارای ابعاد سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی است پس فرد باید قوی و امتحان پس داده باشد.

وی تصریح کرد : سومین ویژگی، رئیس جمهوری باید دارای فرهنگ
عمیق و به مشکلات داخلی توجه داشته باشد، و ریشه های مشکلات را شناخته و کار را از ریشه انجام دهد و در مقابل دشمنان خارجی که امروزه تمام دشمنان اسلام، چه صهیونیست و چه وهابیت هم دست شدند کوتاه نیاید.

آیت الله نوری همدانی گفت:رئیس جمهور باید دارای شجاعت باشد و بتواند تمام کار های مدیریتی داخلی و خارجی را بر عمده بگیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: در روز های اعتکاف که اکثر افراد مومن در سراسر کشور برگزار می شود دعا کنند تا روز 24 خرداد حماسه سیاسی خلق شود.

آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: حماسه سیاسی 24 خرداد باید ، 50 میلیون رای باشد و این جهاد و حماسه ای در مقابل دشمنان است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.