معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برگزاری جشنواره سلامت به عنوان تازه‌ترین ابتکار مدیریت فرهنگی شهر در حوزه برنامه ریزی سلامت اجتماعی خرداد ماه امسال به کار خود پایان می‌دهد.

سید‌هادی ایازی‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: نخستین جشنواره سلامت محله جلب حمایت 320 هزار شهروند نقطه عطف فعالیت‌های اجتماعی محور حوزه سلامت به شمار می رود.
وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره سلامت به عنوان تازه‌ترین ابتکار مدیریت فرهنگی شهر در حوزه برنامه‌ریزی سلامت اجتماعی است که استناد از ظرفیت و توان محلات در افزایش سطح مشارکت‌های اجتماعی شهروندان را در فعالیت‌های سلامت محور هدف گرفته است.
وی گفت: اجرای جشنواره سلامت در مهر‌ماه سال گذشته در دستور کار معاونت قرار گرفت و تا پایان بهمن ماه سال گذشته 320 هزار اثر در قالب محورهای هنری، فرهنگی و ادبی بر دبیر‌خانه جشنواره ارسال شد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: محله محوری به عنوان نقطه عطف و کانونی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری به طور قطع در تعیین راهبردهای توسعه سلامت‌اجتماعی و ارتقا شاخص‌های آن را به طور یکپارچه در سطح شهر به کمک گرفته خواهد شد تا علاوه بر تحقیق این مهم زندگی سالم در جامعه ترویج و رفاه اجتماعی را به همراه آورد./ف
برچسب ها: جشنواره ، سلامت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار