مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:فرابورس از اول خرداد سود مجمع پرداخت مي كند ،‌ تدوين بودجه نفت با نگاه ويژه دولتي ها،‌ عقب نشینی بهای طلا در بازار امروز و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رویدادهای بین المللی، بهانه کشف و عرضه استعدادها و توانمندی های داخلی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/25/1111811_164.jpg

 دبیر انجمن مهندسین پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: کشف استعدادها و توانمنديهاي داخلي و شناسايي بازارهاي هدف و پرورش و جذب نیروی کارآمد و متخصص باید در کنار تامین رضایت، نگاهداشت و صیانت از آنها به کارگرفته شود.

ثبت‌نام مسکن مهر پرديس تا نيمه خرداد ماه منتفي شد

 قائم مقام مدير عامل شهر پرديس گفت: بررسي شرايط متقاضيان مسکن مهر که اقساط خود را واريز کرده‌اند تا اواسط خرداد ماه به طول مي‌انجامد و تا آن زمان ثبت‌نام انجام نمي‌شود.

افزايش ظرفيت ناوگان و کاهش قيمت بليت هواپيما

 رئيس سازمان هواپيمايي کشوري از افزايش ظرفيت ناوگان و کاهش قيمت بليت خبر داد و گفت : ظرفيت ناوگان سال گذشته 19 فروند افزايش يافت و امسال هم چند فروند وارد ناوگان هواپيمايي شده است.

دنا تا اواخر تابستان به بازار می آید

مسئولان شرکت ایران خودرو، تولید و عرضه بیش از پنج هزار خودروی جدید دنا را در سال 92 در دستورکار قرار داده اند و زمان ورود این محصول به بازار را تا اواخر نیمه نخست امسال عنوان می کنند.

عقب نشینی بهای طلا در بازار امروز

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/2/25/1112845_690.jpg

امروز با سقوط بیش از 27 دلاری طلا در بازارهای جهانی، بازار تهران نیز از ارزش هر مثقال و گرم طلای خود کاست.

دنا تا اواخر تابستان به بازار می آید

مسئولان شرکت ایران خودرو، تولید و عرضه بیش از پنج هزار خودروی جدید دنا را در سال 92 در دستورکار قرار داده اند و زمان ورود این محصول به بازار را تا اواخر نیمه نخست امسال عنوان می کنند.

تصميمات مجلس تالار شيشه اي را لرزاند

 مديرنظارت بربورس ها و بازارهاي سازمان بورس گفت: در جريان معاملات امروز(25 ارديبهشت92) شاخص کل با 264 واحد کاهش به عدد 43 هزارو 864.82 رسيد.

فرابورس از اول خرداد سود مجمع پرداخت مي كند
معاونت اجرايي فرابورس از پرداخت سود 150ريال به ازاي هر سهم براي عملكرد سال مالي 91، از اول خرداد به حساب بانكي سهامداران خبر داد .

دلايل 53 شرکت براي عدم حضور در بازار

 نماد معاملاتی 53 شرکت در بازار سهام امروز (25 ارديبهشت92) معامله نشد.

تدوين بودجه نفت با نگاه ويژه دولتي ها
 وزير نفت با اشاره به تدوين بودجه 92 در مجلس شوراي اسلامي گفت: بودجه وزارت نفت نسبت به دیگر وزارتخانه ها وضعيت بهتري دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار