مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
خبرگزاري "صداي روسيه" با انتشار گزارشي تحت عنوان "تعدد نامزدهاي رياست جمهوري ايران نشان دهنده وجود کثرت گرايي سياسي در آن کشور" با اشاره به حضور پرشور ملت ايران در انتخابات به وجود "مردم سالاري" در کشورمان اشاره مي کند.
شبکه العالم در گزارشي از پاسخ پيشنهادات مطرح شده ايران در"آلماتي 2" از سوي کاترين اشتون مسئوليت سياست خارجي اتحاديه اروپا در نشست امروز استانبول خبر داد.
رسانه هاي عراقي از حمله موشکي تروريستها به نزديکي حرم امام هادي و امام حسن عسکري(ع) در شهر سامرا خبر دادند.
سرويس اطلاعات مرکزي آمريکا "سيا" در گزارشي از راي 75% مردم سوريه به بشار اسد در صورت برگزاري انتخابات رياست جمهوري خبر داد.
شبکه اسکاي نيوز در خبري فوري از وقوع انفجاري مهيب در شهر حلب سوريه خبر داد.
پايگاه خبري روسيااليوم از ورود سفير آمريکا در مسکو به وزارت امورخارجه روسيه براي اداي توضيحات در خصوص جاسوسي عامل سيا خبر داد.
رسانه هاي عراقي از حمله موشکي تروريستها به نزديکي حرم امام هادي و امام حسن عسکري(ع) در شهر سامرا خبر دادند.
هشام زعزوع وزير گردشگري مصر بارديگر حمايت خود را از سفر گردشگران ايراني به اين کشور اعلام کرد.
کنفرانس دوستان سوریه در بیست و نهم مي (8 خرداد ) در تهران برگزار می شود.
"هرمان ناکارتس " که رياست هيات آژانس بين المللي انرژي اتمي را در نشست امروز وين برعهده دارد از تلاش اين نهاد براي رفع اختلافات با ايران خبر داد.
الگو برداری دختران عربستانی از زندگی غربی و بروز اختلالات رفتاری و هویتی مسؤولان این کشور را با بحران جدیدی مواجه کرده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سواحل دریای سیاه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
معاون وزير امور خارجه سوريه به ويژه با اشاره به درخواست مخالفان براي کناره‌گيري بشار اسد رئيس جمهور اين کشور اعلام کرد دمشق و متحدانش هيچ طرح تحميلي را در چشم‌انداز کنفرانس صلح بين المللي پيشنهادي واشنگتن و مسکو نمي پذيرند.
دبيرخانه عتبات عاليات کربلا، پرچم گنبد امام حسين(ع) را به عنوان هديه به آستان قدس رضوي تقديم کرد.
يک شرکت آمريکايي از قطعي خطوط تلفن و اينترنت و همچنين برق در سوريه خبر داد.
پليس تايلند از مرگ يک کودک سه ساله که بر اثر بي دقتي راننده اتوبوس مهد کودک، در هوايي بسيار گرم داخل خودرو جا مانده بود خبر داد.
"اما جي کلر" تحليلگر گاردين در مقاله جديد خود تحت عنوان "جاسوسي اطلاعات آسوشيتدپرس از سوي دولت آمريکا تهديدي براي آزادي بيان و رسانه در آن کشور" اذعان مي کند که اين اقدام رسوايي بزرگي براي دولت اوباما بوده و سبب مي شود تا بي اعتمادي ملت آمريکا به دولت آن کشور افزايش يابد.
منابع خبري از سقوط يک جنگنده اف 16 در جنوب تايوان گزارش دادند.
گلوبال ريسرچ در گزارشي نوشت بارک اوباما به صدها نفر از کساني که در جريان مبارزات انتخاباتي از او حمايت مالي کرده بودند، پست و سمت‌هاي دولتي داده است.
فلسطينيان به مناسبت روز نکبت مقابل دفتر سازمان ملل تظاهرات کرده و سکوت جامعه جهاني در برابر جنايت هاي اسرائيل را محکوم کردند.
همزمان با فرارسيدن شصت و پنجمين سالروز فاجعه اشغال فلسطين موسوم به روز « نکبت» تظاهرات در مناطق مختلف قدس ، کرانه غربي و نوار غزه ادامه دارد.






برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار