جلسه کی روش با خبرنگاران امروز در حاشیه تمرین تیم ملی و در محل کمپ تیم ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی روش در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در درجه اول خیر مقدم به همه خبرنگاران عرض می کنم. حضور تعداد زیاد خبرنگار در اینجا نشان می دهد که همه آماده برای حضور تیم ملی در جام جهانی هستند تا ما شروع خوبی برای این مسابقات داشته باشیم.
 
کی روش در گفتگو با خبرنگاران گفت: شمارش معکوس برای حضور در جام جهانی برای تیم ملی از امروز شروع شده است و مسئولان فدراسیون فوتبال تمام امکانات و شرایط را فراهم کرده اند تا ما با آمادگی کامل به مصاف حریفانمان برویم.
 
کی روش در مورد بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشده اند بیان کرد: احترام زیادی برای علی کریمی قائل هستم این بازیکن تا اینجا زحمت های زیادی برای تیم ملی کشیده است و تا این مرحله در تیم ملی سهمی دارد. با تمام این تفاسیر نمی خواهم در مورد مسائل گذشته صحبت کنم. ما تمام تمرکزمان را برای بازیکنانی که اکنون در تیم ملی هستند گذاشته ایم و کاری به بازیکنان دعوت نشده نداریم.
 
کی روش از رسانه ها خواهش کرد که در مورد گذشته با وی صحبتی نکنند.
 
وی همچنین در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه امروز 25 اردیبهشت (14 می) است از تمام رسانه ها می خواهم تمرکز ما را روی بازیکنان حاضر بگذارند و صحبتی در مورد گذشته از من نکنند.
کی روش نسبت به سوال خبرنگار ما در مورد بازگشت رحمتی و عقیلی واکنش نشان داد و بیان کرد: از ابتدای جلسه در مورد بازیکنان سابق تیم ملی از من سوال کردید که اگر این طور پیش برود در مورد علی دایی هم که در گذشته در تیم ملی بوده از من سوال خواهید کرد.
 
کی روش بعد از این صحبت ها با عصبانیت و ناراحتی جلسه را ترک کرد./زر
برچسب ها: کی روش ، جلسه ، تیم ملی ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار