خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران با کیومرث هاشمی، معاون ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ‌در این دیدار خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ضمن تشکر از "کیومرث هاشمی" به دلیل توجه و شکوفایی مجدد ورزش مدارس، اظهار داشت: ورزش در آموزش و پرورش فراز و نشیب زیادی داشته است اما در این دوره شاهد رشد و ارتقاء ورزش دانش آموزسی در تمامی سطوح هستیم.

وی افزود: آموزش و پروش پایه اصلی ورزش کشور را تشکیل می‌دهد و در شرایطی که این وزارتخانه به ورزش مهیج و جذاب دوچرخه‌سواری توجه بیشتری بکند، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی و همچنین درخشش آن در سطح آسیا و جهان خواهیم بود.

کیومرث هاشمی، معاون ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم در همین خصوص، گفت: خوشبختانه نگاه مجموعه دولت و وزارتخانه به امر ورزش آموزش و پروش راهبردی است و حمایت‌های خوبی از این معاونت به عمل آمده است. ما سعی می‌کنیم به دوچرخه‎سواری کمک کرده و در اولین گام با برگزاری مسابقات مدارس در رده‌های سنی 13 تا 16 سال کمک شایانی به رشد و شکوفایی این ورزش پرمدال کرده باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: به زودی نشستی با حضور کارشناسان امر برای پیگیری و تحقق هرچه زودتر این موضوع تشکیل خواهد شد.

همچنین در این دیدار رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون در اواخر سال 1391 را ارایه کرد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار