مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس گفت: الويت قرار دادن مکاتبي همچون ايران‌گرايي، از سوي جريان انحرافي به گمان موفقيت در انتخابات باعث شده که آنها پا به اين عرصه بگذارند اما اين تصور در نهايت به دليل اينکه مورد قبول هيچ جرياني در کشور نيست؛ محکوم به شکست خواهد بود.

مجتبي ثابتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور مشائي در عرصه انتخابات و نقش تشکل‌هاي دانشجويي در اين زمينه اظهار داشت: يکي از ويژگي‌هاي جنبش دانشجويي مسلمان اين است که بتوانند انحرافات را به موقع شناسايي، تحليل و تدوين کنند.
 
وي با اشاره به رويکرد يکسويه و راديکال مشايي در طرح مکتب ايراني تصريح کرد: انقلاب اسلامي تنها با گفتمان اسلام پويا مي‌شود و در واقع ايران‌گرايي و اسلام‌گرايي هم عرض نيستند، بلکه در طول هم قرار دارند.
 
مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه افرادي مثل مشائي در اولويت‌بندي مکتب ايراني دچار يک اشتباه بزرگند، خاطرنشان کرد: الويت قرار دادن مکاتبي همچون ايران‌گرايي، موجب شده تا آنها به گمان موفقيت در انتخابات پا به اين عرصه بگذارند اما اين تصور در نهايت به دليل اينکه مورد قبول هيچ جرياني در کشور نيست؛ در نهايت محکوم به شکست خواهد بود.



انتهاي پيام/
 
برچسب ها: مشایی ، جریان ، انحرافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار