به گزارش پلیس یک مجرم سابقه دار جواهراتی به ارزش 100 هزار پوند را توانست در اقدامی بی سابقه از هاوس لندن به سرقت برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز " ،آرسنال فن جیمی" 32 ساله که به " فیلان" شهرت دارد پس از شکستن قفل اتاق رئیس رئال مادرید در هتل 5 ستاره " ویندهام" هتل بزرگ لندن در چلسی، جایی که با همسرش ماتیلد و دختر 16 ساله اش تیتا بود، اموال و جواهرات را به سرقت برد.

به گزارش پلیس به نقل از این خبرگزاری با وجود تدابیر امنیتی و سیستم های حفاظتی هوشمند " فیلا" توانست با ذکاوت و هوشمندی خود وارد اتاق خوزه مورینیو شود.

همچنین او از قبل طبق برنامه ریزی هایش نقشه سرقت از این هتل را کشیده بود و می دانست که به زودی خوزه مورینیو در این هتل اقامت دارد.

او توانست با استفاده از آسانسور خدمات خود را به پنت هاوس برساند و با شکستن قفل الکترونیکی وارد شود" فیلان " توانست سنگ های قیمتی، یک آویز کارتید، گوشواره و حلقه به ارزش 51.450 پوند را که متعلق به همسر خوزه مورینیو بود را به سرقت ببرد.

او هنگامی وارد اتاق شد که مدیر باشگاه آرسنال برای عقد قرارداد کاری به همراه تیم همراهش خارج شده بود و همچنین همسر و دختر 16 ساله اش برای خرید، اتاق را ترک کرده بودند.

دسترسی به طبقه هشتم هتل، سوئیت پنت هاوس که این خانواده در آن اقامت داشتند با توجه به اقدامات امنیتی حتمی برای ورود به هتل که نیاز به کارت آی دی است کاری بسیار دشوار است پس از بازگشت همسر و دخترش متوجه باز بودن و در پی آن سرقت بسیاری از اموال شخصی چند چمدان و جواهرات شدند.

بعد از دو هفته " فیلان" به قصد سرقتی دیگر وارد این هتل می شود که اتاقی که متعلق به تاجر آمریکایی بود و قصد سرقت از آن را داشت گرفتار می شود و نهایتاً توسط پلیس دستگیر می شود. او با استفاده از لباس کارکنان در این هتل تردد و اموال مسروقه را به بهانه درخواست میهمانان هتل جا به جا می کرد.

پس از دادگاه وی او متهم به بیش از21 فقره دزدی در دهه گذشته شده است که وی به تمامی آن ها اعتراف کرده است پس از بررسی سابقه وی " فیلان" معتاد به شرط بندی در مسابقات اسب دوانی است که ظرف مدت 2 هفته توانسته بود از این سرقت بزرگ ثروتی هنگفت بدست آورد./ز

برچسب ها: پلیس ، مجرم ، سرقت ، خوز مورینیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار