جلال کوزه گري گفت: در صورتي که مشکل خاصي پيش نيايد مسابقات ليگ برتر 92 از 15 تير آغاز خواهد شد.

جلال کوزه گري رئيس فدراسيون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بنا داريم از 15 تير سال جاري ليگ برتر هندبال را آغاز کنيم که اميدواريم مشکل خاصي پيش نيايد و در زمان مورد نظر ليگ آغاز شود.

وي تصريح کرد: تيم هايي که قصد دارند در اين رقابتها باشند از 10 خرداد فرصت دارند تا اعلام آمادگي کنند و در پايان همين ماه نيز قرعه کشي خواهد شد.

کوزه گري در ادامه گفت: اوايل هفته جاري کادر فني که همگي ايراني هستند براي کمک به رافائل کاستلو انتخاب شدند که طي آن عزت اله رزمگر، حميد شجاع مربي، فريد علي مرادي مربي دروازه بان ها، بخشي مربي بدنسازي و مترجم و تيمور رزآبادي به عنوان سرپرست و فيزيوتراپ تيم ملي انتخاب شدند و هم اکنون در خدمت بازيکنان ملي پوش هستند.

وي تاکيد کرد: دومين اردوي آماده سازي تيم ملي بزرگسالان از روز 20 ارديبهشت در تالار هندبال آغاز شده است و تا 28 همين ماه ادامه خواهد يافت.

کوزه گري گفت: اين اردوها تا زمان برگزاري مسابقات آسيايي که در بهمن سال جاري برگزار خواهد شد و ميزبان يکي از کشورهاي قاره کهن است ادامه مي يابد تا تيم با آمادگي بالايي به اين رقابتها اعزام شود.

وي در خصوص حضور توکلي در فينال رقابتهاي هندبال مردان اروپا گفت: به دعوت رئيس فدراسيون هندبال اروپا داوود توکلي رئيس کميته داوران آسيا نماينده کنفدراسيون آسيا در مسابقات فينال هندبال قهرماني اروپا که 11 تا 14 خرداد سال جاري در آلمان برگزار مي شود راهي کلن خواهد شد.

کوزه گري اشاره کرد: در اين رقابتها تيم هاي که در فينال به رقابت خواهند پرداخت که شامل کلچه لهستان، بارسلوناي اسپانيا، کيل و هامبورگ آلمان حضور دارند.

وي اضافه کرد: حضور وي در اين رقابتها افتخار بزرگي براي کشورمان به حساب مي آيد و اين امر نشان مي دهد توکلي نماينده شايسته کشورمان در کنفدراسيون آسياست./آق

برچسب ها: کوزه گری ، هندبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار