پلیس هند بر اساس ادعای والدین یک دانش آموز دختر 8 ساله انگلیسی که توسط بهیاران در هند برای سرقت اعضا بدن به قتل رسید درمانگاه را تعطیل و تمامي پرسنل را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز هنگامی که والدین این دانش آموز دختر 8 ساله به علت از دست دادن آب بدن به یک درمانگاه منتقل شد بهیاران با تزریق کردن دارویی موجبات مرگ مغزی را فراهم کردند و دور از چشم والدین اعضای بدن این دختر را برای پیوند به بیماران دیگر مورد استفاده قرار دادند.

به گزارش پلیس به نقل از این خبرگزاری پس از آن که والدین " گورکایرن " متوجه مرگ دخترشان پس از دو روز شدند با تنظیم شکایتی از کارکنان کلینیک پی گیری خود را پیرامون مرگ مشکوک دخترشان با کمک پلیس هند ادامه دادند.

پیش تر بهیاران از ملاقات والدین این دختر ممانعت به عمل آورده بودند و به بهانه حاد بودن شرایط دخترشان به آن ها اجازه ملاقات نمی دادند تا زمانی که مادر وی روی درخواست خود پافشاری می کند که متوجه مرگ دخترشان می شوند.

به گزارش پزشک قانونی به نقل از این خبرگزاری از اعضای بدن این دختربچه فقط چشم هایش و به همراه بدن کوچک و تکه تکه شدن چیز دیگری باقی نمانده بود و با بررسی های انجام شده بیماری وی به علت کمبود آب بدنش با تزریق یک " سرم" برطرف می شد.

همچنین پزشک قانونی در خون این دختربچه ماده دیگری یافت که علت اصلی مرگ مغزی وی شده بود.

این خانواده انگلیسی تبار برای گذراندن تعطیلات و همچنین موقعیت شغلی پدر برای انجام ماموریت به هندوستان رهسپار شده بودند.

همچنین وزارت خارجه انگلستان به صورت رسمی مسئولیت این پرونده را برای دستگیری عاملان این جنایت به عهده  گرفت.

همچنین به گزارش این خبرگزاری " بازارهای پرسود زیرزمینی" برای فروش اعضای بدن انسان در هند وجود دارد که تا کنون پلیس موفق به کشف 2 باند کوچک از این بازارهای زیرزمینی شده است.

همچنین این درمانگاه تعطیل و کارکنان تا زمان دستگیری عاملین اصلی این جنایت در بازداشت پلیس به سر می برند./ل

 

برچسب ها: انگلیس ، بچه ، قتل ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.