بسياري از بخش هاي اقتصادي براي سرمايه گذاران خارجي درآمدزايي دارند، از اين رو مي توان با تسهيل قوانين و فراهم کردن اين شرايط سرمايه هاي بسياري را در اين بخش ها جذب کرد.

ميثم موسايي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: با بيان اين مطلب که تقويت روابط بين الملل در افزايش سرمايه هاي خارجي به کشور بسيار موثر است گفت: در صورتي که بتوانيم راه ورود سرمايهاهي خارجي را به کشور هموار کنيم، مي توان اميدوار بود که اين سرمايه براي توسعه و پويايي کشور صرف شود.

وي افزود: به اين ترتيب مي توانيم بخش عظيمي از نقدينگي طرح ها و پروژه ها را با استفاده از روش سرمايه گذاري خارجي، تامين مالي کرد.

وي با اشاره به موقعيت مناسب ايران و ظرفيت هاي موجود در بخش گردشگري، نفت، گاز، توسعه جاده، راه و حمل و نقل افزود: ايران به دليل منابع نفتي از جمله انرژي، نيروي انساني و بازار توزيع کالا، بهشت سرمايه گذاري محسوب مي شود.

موسايي خاطر نشان کرد: با تغيير نگرش و ديدگاه سرمايه گذاران خارجي و افزايش رغبت آنان به سرمايه گذاري در کشور مي توان شرايط بسيار مناسبي در اين زمينه ايجاد کرد چراکه بهترين مکان براي سرمايه گذاري و بازار مناسبي براي توزيع کالاست./عب
برچسب ها: سرمایه ، سود ، روابط ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار