مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات شهرستان بهارستان گفت: حماسه سیاسی انتخابات در امنیت، استقلال و ثروت ملی ما تاثیر گذار بوده و مظهر اراده ملی ماست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد جواد محسن زاده در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات مشترک با کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات که در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد با اشاره به این که برگزاری انتخابات سالم بهترین پاسخ به توطئه های دشمن است گفت: دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی و تحریم های سنگین خواستار سست شدن پایه های نظام بوده است که به فضل الهی و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف مانند همیشه ناکام ماند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات در سال جاری و فراهم آوردن بستر مناسب برای برگزاری هر چه باشکوه تر گسترده مردم است.

مشاور فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری تصریح کرد: اهداف شورای هماهنگی روابط ادارات ارتقاء کارآمد روابط عمومی دستگاه ها در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی از طریق جذب مشارکت و فرهنگ سازی و تثبیت جایگاه حقیقی روابط عمومی و تقویت ارکان اطلاع رسانی است.

دبیر و عضو هیات رئیسه شورا ضمن تشریح وظایف مجمع روابط عمومی های ادارات ارکان شورا را سه رکن دانست و تصریح کرد: این سه رکن شامل تشکیل مجمع روابط عمومی های شهرستان، فعال بودن دبیرخانه ها، انتخاب 4 نفر از روابط عمومی ها به عنوان هیات رئیسه و یک نفر عضو جایگزین است که حکم هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی از سوی فرماندار و رئیس مجمع شورا صادر می شود.

در ادامه جلسه مصوباتی در رابطه با تبلیغات و اطلاع رسانی تصویب و با اخذ آرای حاضرین انتخابات هیات رئیسه مجمع روابط عمومی ادارات برگزار شد که با حداکثر آرا رستم اسلامی، مرتضی نوری، مهدی مغانی، محمد آگاهی مند به عنوان اعضا اصلی هیات رئیسه و سعید افخمی ، فرمان اکبری، هاشم محمدی، به عنوان اعضای جایگزین انتخاب شدند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار