سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو در 16 حوزه امتحانی برگزار می شود که دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان شرکت کنندگان تهرانی است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمدرضا ملکی، مسئول اجرایی سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: باتوجه به اینکه این دانشگاه به عنوان همکار دبیرخانه ستاد ملی نانو شناخته شده است براین اساس در سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان حوزه امتحانی استان تهران تعیین شده است.
 
وی با اشاره به حضور 3 هزار و 382 شرکت کننده در سومین دوره مسابقات ملی فناوری نانو، افزود: از این تعداد هزار و 50 نفر مربوط به استان تهران هستند که آزمون این افراد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
 
مسئول اجرایی سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این مسابقه روز جمعه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 12:30 بعد از ظهر برگزار می شود.
 
ملکی در تشریح سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو اضافه کرد: این مسابقه دارای 100 سئوال چهار گزینه ای و 4 سئوال تشریحی است که سئوالات تشریحی سطح توان مندی تدریس شرکت کنندگان در حوزه نانو را ارزیابی می کند.
 
وی بیان داشت: سئوالات سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو در حوزه های نانو ساختار، روش
های ساخت و سنتز نانو ساختارها، روش ها و تجهیزات شناسایی و آنالیز، کاربردهای فناوری نانو و تجاری سازی فناوری نانو است.
 
مسئول اجرایی سومین دوره مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: به افرادی که در این مسابقه حدنصاب نمره را کسب کنند گواهی توانایی تدریس اهدا خواهد شد.
 
ملکی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان همکار ستاد ملی نانو تعیین شده است، گفت: دبیرخانه ستاد ملی نانو(نهاد ترویجی نانو) حدود 3 ماه است که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شده و از همان ابتدا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.
برچسب ها: امیرکبیر ، نانو ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار