دانشکده های فنی و حرفه ای باید به سمتی حرکت کنند که تدریس درس های عملی در آنها به راحتی صورت گیرد تا بتوانند کارآفرینان شایسته ای را برای جامعه تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر شفائی، معاون محترم دانشگاه و سازمان سماء در سیزدهمین گرده همایی سراسری روسای دانشکده های فنی و حرفه ای سازمانگفت: این دانشکده ها باید تمام نیازهای کارگاهی و آزمایشگاهی دانشجویان و اساتید را تهیه کنند تا فضایی را برای پرورش دانشجویان شایسته و کارآفرین ایجاد کنند.

وی با بیان این مطلب که تاکنون 200 رشته محل و 40 رشته مصوب شده است گفت: باید به دنبال توسعه های رشته ها و به خصوص رشته های مهم و کاربردی در دانشکده های فنی باشیم و رشته ها را از مقطع کاردانی به کارشناسی ارتقاء دهیم.

وی بیان داشت: زمینه جذب هیئت علمی در این دانشگاه ها نسبت به گذشته  رو به پیشرفت است و با افزایش هیئت علمی امیدواریم بتوانیم کیفیت آموزش را در دانشکده سازمان سما بالاتر ببریم.

وی در ادامه گفت: رسیدگی به امور کارکنان بسیار حائز اهمیت است و سازمان تصمیم دارد که از لحاظ تسهیلات رفاهی از این افراد حمایت کند تا میزان اثر بخشی آنها در سازمان افزایش یابد.

شفایی بیان کرد: باید شرایط دانشکده ها را از نظر امکانات و تجهیزات متحول کنیم تا بتوانیم در چند سال آینده رتبه یک منطقه را بدست آوریم.

وی در پایان گفت: ما می خواهیم حداکثر بهره برداری را از حداقل توانایی ها انجام دهیم تا بتوانیم پیشرفت ها و موفقیت های چشم گیر تر را برای این سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی رقم بزنیم./ح

 

برچسب ها: فنی حرفه ای ، سماء ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار