فرماندار سرپل ذهاب از انتخاب و معرفی اعضای هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

میرزا مراد پیرو گفت: این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور را دارد و ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی نیز از امروز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات همیشه در نظام اسلامی حساس است و با توجه به تحریم های غیرقانونی اعمال شده و یاوه گویی مقامات و رسانه های غربی که با هدف ترغیب مردم در جهت عدم شرکت در انتخابات انجام می شود، مردم این بار هم با حضور پرشکوه خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

پیرو افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده بنابراین حماسه سیاسی با تجلی حضور ایرانیان در پای صندوق های رای در روز 24 خرداد محقق خواهد شد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: در اجرای ماده 45 قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا از امروز بمدت هفت روز و در فرمانداری و بخشداری ها انجام می شود.

به گفته پیرو، در این جلسه از میان 30 نفر معتمد محلی، هشت نفر بعنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز بعنوان عضو علی البدل هیات اجرایی انتخابات شورای شهر و به هیمن تعداد نیز بعنوان هیات اجرایی انتخابات شوراهای روستا انتخاب شدند.

وی از اعضای هیات اجرایی منتخب خواست براساس مقررات به وظایف قانونی خود با دقت عمل کرده و پایبند به رعایت موازین قانونی باشند.

شهر سرپل ذهاب با داشتن جمعیتی بیش از 20 هزار نفر، در این دوره از انتخابات شورای شهر، هفت نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل خواهد داشت/س

برچسب ها: کرمانشاه ، شورا ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.