استاندار اردبیل گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا جلوه‌ای ارزشمند از تحقق مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در نشست با عوامل اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در اردبیل افزود:‌ تشکیل شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از بطن مردم و تبلور اراده آنان در مدیریت شهرها و روستاها از جلوه‌های تحقق مردم‌سالاری دینی و هدیه ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این ملت پرافتخار است.

وی گفت: ‌راه یافتن به شوراهای اسلامی که ماحصل اعتماد عمومی مردم است، فرصتی مغتنم برای خدمت بی‌منت به خلق و جامعه اسلامی است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در این راستا همه راه‌یافتگان به نهاد شورای اسلامی باید تکیه‌گاه امین برای مردم و بازویی توانمند برای فرزندان ملت در بدنه اجرایی دولت باشند تا با تعامل و همدلی خود صحنه‌های پرشکوه از تجلی عزم ملت در ساختن ایرانی آبادتر و سربلندتر به نمایش گذاشته شود.

استاندار اردبیل همچنین افزود: ‌در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی، مشارکت بالای مردم زمینه خلق حماسه‌ای عظیم و تحقق عینی مردم‌سالاری دینی را سبب می‌شود که خود این حرکت می‌تواند محور دینداری، عظمت و شکوه واقعی باشد.

وی گفت: بدون تردید در نظام مردم‌سالاری دینی که از یک سو دین و معنویت جوهره اصلی همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد و از سوی دیگر رأی، انتخاب و مشارکت مردم نیز جلوه همیشگی از حضور، همبستگی و مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها دارد.

رئیس شورای اداری در ادامه یادآور شد: تشکیل و فعالیت نهادی با وسعت و گستردگی عظیم شوراها در اقصی نقاط میهن عزیزمان و خدمت خالصانه و دلسوزانه اعضای محترم آن به عنوان نمایندگان برخاسته از متن جامعه و اقشار مختلف آن افتخاری ارزشمند برای نظام اسلامی و فرصت و ظرفیتی عظیم و کم نظیر برای توسعه و آبادانی کشورمان است/س  

برچسب ها: اردبیل ، انتخابات ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.