فرماندار شهرستان سقز دستاوردهای معنوی سفر مقام معظم رهبری به کردستان را بیشتر از دستاوردهای مادی این سفر دانست و گفت: برکات معنوی این سفر اکنون پس از 4سال در قالب تغییر نگاه‌ها به استان خود را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، فخری گفت: دستاوردهای معنوی این سفر پرخیر و برکت بیشتر از دستاوردهای مادی آن است و با گذشت زمان جنبه‌های مختلف آن تجلی می‌یابد.
وی مهم‌ترین تاثیر سفر مقام معظم رهبری به کردستان را زدوده شدن نگرش ناامنی از این استان عنوان کرد و افزود: با این سفر ارزشمند امنیت حاکم بر کردستان به صورت علنی جلوه‌گر شد و پس از آن سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و گردشگری در استان رشد قابل توجهی یافت.
فخری از تصویب 133 پروژه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد و 880 میلیون تومان برای شهرستان سقز در سفر پرخیر رهبری خبر داد و گفت:از برکات این سفر به 48 روستای شهرستان به صورت 100 درصد گازرسانی شد و آبرسانی بخش کشاورزی در دشت لگزی نیز به انجام رسید.
وی همچنین افزود: 7 پروژه آموزشی، 11 پروژه طرح هادی، 10 پروژه بهداشتی درمانی، 8 پروژه در بخش ورزش و 11 پروژه نیز در حوزه آبرسانی روستایی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان به صورت کامل انجام شده است.
فرماندار شهرستان سقز از واگذاری 102 واحد مسکونی در قالب خانه محرومین از محل مصوبات رهبری در سال جاری به محرومین فاقد مسکن در سقز خبر داد./س
برچسب ها: سفر ، سقز ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.