زینی زاده گفت: ابراهیم زاده يا فرکی الویت اصلی ما برای سرمربیگری تیم هستند . البته ما تا فردا منتظر جواب ابراهیم زاده و فرکی هستیم اگر این دو جواب منفی دادند با مربیان بومی وارد مذاکره می شویم.

زینی زاده مدیر عامل تراکتورسازي بعد از حضور در تهران و پيگيري مسايل مالي اين باشگاه  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت : ما برای آنکه سرمربی این فصل خود را انتخاب کنیم زیاد هم منتظر پاسخ از سوی ابراهیم زاده و فرکی نمی مانیم الویت ما از این پس مربیان بومی خواهند بود.
زینی زاده افزود:  پس از آنکه رئیس جمهور برای دیدار با مردم تبریز در شهر حضور یافته بود و قول تامین بودجه باشگاه تراکتور را داده است ما برای پیگیری این موضوع به تهران آمدیم و اگر مشکلی پیش نیاید امشب به ما پاسخ خواهند داد.

زینی زاده در ادامه اظهار داشت:  ما تا فردا منتظر جواب ابراهیم زاده و فرکی می مانیم اگر این دو مربی جوابشان منفی بود  روی گزینه های بومی تمرکز خواهیم کرد.

وی گفت: آذرنیا، باغ آبادی، خطیبی  مربیان بومی تیم تراکتور سازی هستند که روی آنها هم برای سرمربی گری تمرکز داریم. اگر هیئت مدیره موافقت کند  با تشکیل یک کمیته فنی از گزینه های بومی یکی را انتخاب خواهیم کرد.

وی درباره تمایل هواداران تراکتور به حضور یک مربی خارجی در تراکتور گفت: ما به هواداران احترام می گذاریم اما بر اساس تجربیاتی که بدست آوردیم امسال قصد نداریم از یک مربی خارجی استفاده بکنیم.  مشکلات مالی و عدم تاثیر مربیان خارجی در تراکتور عامل هایی است که ما را از آوردن مربی خارجی منع می کند.

وی درمورد  فصل نقل وانتقالات گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از  روز شنبه  ما با بازیکناني که قرار دادشان تمام شده است مذاکره خواهیم کرد تا در تراکتور بمانند .
برچسب ها: زیتی زاده ، زیاد ، منتظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار