گلهای وحشی زرد رنگ در وسعتی بسیار زیاد دو طرف جاده شهر سفید دشت - بروجن رویش کرده اند و منظره های زیبایی را در این جاده ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فصل بهار فصل زیبایی های استان چهارمحال و بختیاری است و ماه اردیبهشت و خرداد اوج زیبایی بهاری این استان است.

استان چهارمحال و بختیاری به واسطه قرار گرفتن در ارتفاعات زاگرس و داشتن شرایط توپوگرافی خاص و بارشهای مناسب رویشگاه بسیاری از گونه های گیاهی و دارویی خاص است.

امسال از ابتدای فصل بهار تاکنون بارشهای خوبی در این استان صورت گرفته و این مهم موجب سرسبزی کوهستانها و دشتهای استان شده وهم اکنون در جای جای مناطق مختلف این استان زیبایی های متفاوتی مشاهده می شود.

گلهای وحشی در مناطق مختلف این استان به گل نشسته اند و در هر منطقه که پا گذاشته می شود گلهای رنگی متفاوت مشاهده می شود.

هم اکنون در شهرستان بروجن(حد فاصل سفید دشت - بروجن) در وسعت بسیار زیاد گلهای وحشی زردنگی رویش پیدا کرده اند که زمین در این منطقه به رنگ زرد مشاهده می شود و این موضوع موجب شده تا مسافرانی که از این جاده عبور می کنند در کنار جاده بایستند و با گرفتن عکس این زیبایی خدادادی را ثبت کنند و از این زیبایی لذت ببرند.

وسعت بسیار زیاد رویش گلهای زردنگ که در پشت آنها کوهستان وجود دارد نمای و منظره بسیار زیبایی ایجاد کرده است.

گلهای زردنگ در دو طرف جاده رویش پیدا کرده اند و هنگامی که وارد جاده این منطقه می شویم به نظر می رسد که وارد دشت گلهای زردنگ شده ایم و این مهم احساس بسیار خوبی برای مسافرانی که در این جاده تردد می کنند ایجاد کرده است.


یکی از مسافران خوزستانی که به شهرستان بروجن وارد شده بود به خبرنگار باشگاه گفت: استان چهارمحال و بختیاری استانی بسیار زیبا با آب و هوای بسیار عالی است.

یادگاری تاکید کرد: من بارها به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده ام  و این استان درهر فصل زیبایی خودش را دارد اما ماه اردیبهشت ماه اوج زیبایی این استان است و هنگام که به هر منطقه این استان پا می گذاریم، گل و سبزه و چشمه و آبشار مشاهده می کنیم.

وی بیان داشت: هم اکنون مسافرت در جاده های این استان بسیار لذت بخش است و هر جاده ای زیبایی خودش را دارد.


وی با اشاره به اینکه ما از سمت لردگان وارد استان شده ایم، اظهار داشت: زیبایی های جنگلهای لردگان یکی از زیباترین مناطق بود که نظر من و خانواده ام را جلب کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این قسمت از شهرستان بروجن که به رنگ زرد درآمده نظر من و خانواده ام را جلب کرد و تصمیم به ایستادن در کنار گلهای زردنگ کردیم و این منطقه واقعا زیبا است.

وی با اشاره به ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری این استان، گفت: مسئولان این استان بایداین همه نعمت خدادادی و جاذبه گردشگری را معرفی کنند تا ورود مسافر و گردشگر به این استان افزایش پیدا کند و باعث ایجاد رونق و کسب و کار شود./ج1

برچسب ها: بارش ، جاده ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.