فرمانده انتظامي استان اردبيل با اشاره به برگزاری همایش ملی عشایر، نظم و امنیت به میزبانی اردبیل گفت: پليس با برگزاري اين همايش به صورت علمي قصد دارد تا امنيت پايدار در مناطق عشايرنشين ايجاد شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار ابراهيم كريمخاني در جلسه هماهنگی همایش ملی عشایر، نظم و امنیت در جمع مدیران و فرماندهان يگان هاي مختلف پليس افزود: عشاير يكي از اقشار توليد كننده در جامعه بوده و در بحث حماسه اقتصادي نقش ارزنده اي دارد و رسيدن به شاخص ممتاز در اين مباحث نيازمند تامین و ارتقا نظم و امنيت در بين اين تلاشگران است.

وی اضافه کرد: با تاكيد بر هرچه بهتر برگزار شدن همايش ملي عشاير، نظم و امنيت در استان بیان داشت: عشاير نماد غيرت و شجاعت در جامعه اندکه افتخارات شايسته و ماندگاري در پاسداري از مرزها به خصوص پس از پيروزي انقلاب اسلامي از خود به يادگار گذاشته اند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به جايگاه ويژه عشاير استان در كشور ادامه داد: جايگاه ممتاز و ويژه عشاير استان در كشورايجابمي کندتا همايش در خور و شان اين مرزبانان غيور برگزار شود و اين كار جز با ايجاد همدلي و وحدت امكان پذير نخواهد بود.

سردار کریمخانی با بیان اینکه اين همايش در ششم شهريور ماه امسال در اردبيل برگزار خواهد شد، متذکر شد: اين همايش با مشاركت سازمان ها و نهادهاي اجرايي به همت دفتر تحقيقات كاربردي پليس و با هدف افزايش ضريب نظم و امنيت در جامعه عشايري برگزار خواهد شد.

وي به ضرورت همكاري و مشاركت مراكز علمي در هر چه بهتر و با شكوه تر برگزار شدن اين همايش اشاره كرد و یادآور شد: نقش اساتيد و نخبگان علمي در بررسي مقاله هاي دريافتي بسيار ارزشمند بوده و شايسته است تلاشگران در اين عرصه در هر چه بهتر و با كيفي برگزار شدن اين همايش پليس را ياري كنند.

وي عشاير را مرزداران واقعي و مردمي ولايت مدار و ولايت دوست عنوان كرد و افزود: عشاير در طول تاريخ خط مقدم دفاع از مرزهاي كشور بوده و نقش ارزشمندي از نظر اقتصادي، سياسي و اجتماعي در جامعه بر عهده دارند/س

برچسب ها: اردبیل ، تامین ، امنیت ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.