در جلسه شورای مسکن خراسان رضوی اعضای کمیته ی قیمت گذاری مسکن مهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسن واحدی، معاون هماهنگی امور عمرانی، در این جلسه گفت: اعضای کمیته قیمت گذاری مسکن مهر را نمایندگانی از دفتر فنی و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات، بنیاد مسکن و مدیران عامل شهرهای جدید بینالود و گلبهار تشکیل می دهند.

وی در ادامه گفت: برای تعیین میزان تغییر قیمت ها، تنها نوسانات قیمت طی شش ماه اخیر مد نظر قرار خواهد گرفت و اگر پیمانکار امکاناتی علاوه بر آنچه که در بخشنامه وجود دارد به مسکن اضافه کرده است، بایستی متقاضی را مطلع سازد.

جانشین رییس شورای مسکن استان خراسان رضوی دریافت هرگونه وجه در قالب مشارکت در طرح مسکن مهر را فقط در صورت تایید این کمیته مجاز اعلام کرد و افزود: تعاونی ها در صورت ارتکاب تخلف به دادگاه معرفی خواهند شد.

وی در پایان از فروش پروژه ی تعاونی های کم کار پس از انجام بررسی های کارشناسی خبر داد و اظهار داشت: مبلغ آورده ی اعضای این تعاونی ها که مایل به ادامه ی کار نباشند به آن ها بازگردانده می شود و سایر اعضا به دیگر تعاونی ها انتقال داده خواهند شد.

واحدی گفت: تاکنون عقد قرار داد با انبوه سازان در مورد دوهزار و 205 واحد از تعاونی های یاد شده قطعی شده و ساماندهی تعداد باقی مانده در دست پیگیری و اقدام می باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.