سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: مستند "لبخند اشک ها" از تولیدات حوزه هنری یزد در بخش مسابقه دومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری اعتکاف حضور دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید ناصر امامی میبدی با بیان این که فیلم کوتاه "لبخند اشک ها " به کارگردانی مسعود قادری تولید شده است افزود: این فیلم به بخش مسابقه دومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری " اعتکاف " راه یافت.

وی افزود: این مستند 25 دقیقه ای به معرفی اعتکاف و ویژگی های بارز آن اشاره دارد و کارگردان سعی کرده با نگاهی نو و خلاقانه به موضوع اعتکاف بپردازد.

به گفته این مقام مسئول عوامل فیلم عبارتند از؛ تصویربرداران: حسین آخوندزاده  و مسعود قادری، صدابردار: علی ملارحیم پور، مشاور کارگردان: مجتبی طالبی، تدوین: حسین عابدی و نویسندگان: مسعودقادری، فهیم گلاب و حسن فضلی.

امامی میبدی افزود: مسعود قادری متولد 1370 یزد، دارای مدرک تحصیلی دیپلم سینما است که به صورت تجربی در زمینه فیلمسازی فعالیت می کند و مستند "مشق عشق" و فیلم داستانی "مشق مهر" در کارنامه هنری این فیلمساز جوان دیده می شود.

وی با اشاره به این که دومین جشنواره سراسری اعتکاف در زمینه های فیلم کوتاه، فیلمنامه، فیلم مستند، نماهنگ و عکس برگزار می شود ادامه داد: هزار و 64 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که شامل 106 فیلم کوتاه، 125فیلمنامه، 67 مستند، 15 نماهنگ و 729 عکس است.

آیین اختتامیه این جشنواره شنبه 28 اردیبهشت در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار خواهد  شد./ج1

برچسب ها: لبخند ، همایش ، فیلمنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.