رئیس اداره بهزیستی بشرویه از فعالیت هفت تیم اجتماع‌ محور در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد دو تیم در محلات و پنج تیم در مهدکودک‌ها فعالیت دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد خادم  اظهار داشت: سازمان بهزیستی با اجرای برنامه‌های گوناگون درصدد افزایش نقش و مشارکت مردم در رفاه و سلامت خود از طریق تشکیل تیم‌های اجتماع محور است.

وی ادامه داد: طرح اجتماع محور مبتنی بر اجتماع کوچکی است که آموزش‌ها و مهارت‌های ویژه در آن به جامعه هدف ارائه می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از فعالیت هفت تیم اجتماع محور با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد دو تیم در محلات و پنج تیم در مهدکودک‌ها فعالیت دارند.

خادم افزود: آموزش مهارت‌های فرزند پروری، آموزش مهارت‌های زندگی و آشنایی با انواع مواد مخدر و تاثیرات آن از جمله محورهای آموزشی تیم‌های اجتماع محور است.

این مسئول تصریح کرد: برای اجرای طرح اجتماع محور با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح محب بیان داشت: به منظور ارائه حمایت‌های روانی و اجتماعی پس از بلایای طبیعی 15 نفر گروه فوریتی و 30 نفر از مردم محله آموزش دیده‌اند که در این زمینه نیز مبلغ 5 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شد.

خادم عنوان کرد: واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان تعداد 23 نفر را به کمپ ترک اعتیاد معرفی کرده که مبلغ 18 میلیون و 800 هزار ریال کمک هزینه درمان به آنها پرداخت شده است.

این مسئول اذعان داشت: همچنین 30 زوج برای انجام مشاوره ژنتیک به مراکز مشاوره معرفی شده‌اند و 16 میلیون و 490 هزار ریال برای انجام آزمایشات و هزینه‌های درمانی آنها پرداخت شده است.
برچسب ها: خراسان ، بشرویه ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.