رئيس شوراي اصناف کشور گفت: امسال 400 کانديداي از سوي بخش براي دفاع از حقوق اين صنف براي انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛  قاسم نوده فراهاني رئيس شوراي اصناف کشور در همايش انجمن هاي صنفي کارفرمايي استان تهران با بيان اينکه صنوف توليدي کشور همراهي و تعاملات زيادي با يکديگر تا کنون نداشته اند گفت: بايد با برگزاري جلسات هم انديشي از تعاملات و تجربيات يکديگر براي ارتقاي سطح دانش خود بهره ببريم.

وي در ادامه افزود: با توجه به برگزاري انتخابات شوراها در سال جاري بايد نماينده اي از بخش خصوصي در اين انتخابات حضور داشته باشند.

فراهاني با اشاره به اينکه از سوي بخش خصوصي و اصناف تا کنون نماينده اي براي ارائه مشکلات اصناف حضور نداشته است گفت: امسال سعي کرديم نماينده اي براي دفاع از بخش خصوصي در شوراها نماينده اي داشته باشيم.

رئيس شوراي اصناف کشور در ادامه اظهار داشت: 400 کانديدا در انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند که اميدواريم اکثريت آرا را تعدادي از اين کانديدا کسب نمايند.

فراهاني درادامه تصريح کرد: براي دفاع از بخش خصوصي و حل مشکلات اصناف تاکنون بخش خصوصي هيچ نماينده اي در مجلس و شوراها حضور نداشته است.

وي در ادامه توضيح داد: در صورتي که نماينده از اين بخش حضور نداشته باشد مسئولان خود براي بخش خصوصي تصميم مي گيرند و همين امر موجب ايجاد مشکلات فراوان براي حوزه اصناف مي شود.

رئيس شوراي اصناف کشور با اشاره به اينکه امسال سعي خواهيم کرد تعدادي نماينده در شوراي شهر حضور داشته باشد افزود: با بررسي هم انديشي و استفاده از تجربيات اصناف سعي خواهيم کرد در دوره بعد نماينده اي سوي بخش خصوصي براي مجلس حضور داشته باشد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: بخش خصوصي سعي خواهد کرد با برگزاري جلسات هم انديشي از امکانات موجود، تجربيات اصناف توليدي کشور استفاده کند./عب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار