تجمع بزرگ مدافعان حرم در میدان آستانه و در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دراین تجمع که با حضور جمعی از عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت و در اعتراض به تخریب مزار حجر بن عدی صحابه پیامبر(ص) و تهدید به تخریب حرم حضرت زینب (س) از سوی وهابیون تکفیری برگزار شد ، شرکت کنندگان با سردادن شعار های" مرگ بر آمریکا/مرگ بر اسرائیل/مرگ بر وهابی/ مرگ بر آل سعود و آل خلیفه / یا ایها المسلمون؛ اتحدو اتحدوا "اقدامات تروریست های سوریه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان همچنین در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدامات تروریست های سوریه در اهانت به مقدسات مسلمانان و تهدید به تخریب حرم حضرت زینب (س) تصریح کردند: این تهدید دست نشانده های آمریکا و اسرائیل در سوریه،ادعای گزافی است و حرم حضرت زینب (س) خط قرمز شیعیان است.

این گروه با سردادن شعار هایی اظهار داشتند: در صورت دستور رهبر معظم انقلاب ، برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام خواهند شد.

تجمع کنندگان همچنین با برپایی مراسم عزاداری و سوگواری در غم شهادت امام هادی (ع) و مصائب ائمه اطهار (ع) بویژه عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) نوحه سرایی و سینه زنی کردند.

تجمع کنندگان مدافعان حرم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اقدامات تروریست های وهابی در اهانت به مقدسات مسلمانان را به محضر آن حضرت و امام عصر (عج) تسلیت گفتند./س

برچسب ها: قم ، تجمع ، بزرگ ، مدافعان ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.