تیم فوتبال الشباب عربستان در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل میزبان خود الغرافه قطر پیروز شد و دیدار تیم های الجیش قطر و الاهلی عربستان به تساوی انجامید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این دیدارها كه امشب (سه شنبه) از دور رفت مرحله یك ‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تایلند برگزار شد، تیم الشباب عربستان با نتیجه 2 بر یك مقابل الغرافه به برتری رسید.

در این مسابقه مارك بریسیانو در دقیقه 42 تیم الغرافه را پیش انداخت ولی گل های سباستین تالیابو و ناصر الشمرانی در دقایق 55 و 83 برای الشباب سبب برتری نماینده عربستان شد.

در دیگر دیدار امشب لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم های الجیش قطر و الاهلی عربستان به تساوی یك بر یك رسیدند.

موتاز الموسی در دقیقه 45 تیم الاهلی را از میزبان خود پیش انداخت و اندرسون مارتینز در دقیقه 76 گل تساوی را برای الجیش به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

عصر امروز نیز تیم فوتبال بنیادكار ازبكستان با نتیجه 2 بر یك از میزبان خود بوریرام یونایتد تایلند شكست خورد و دیدار تیم های بیجینگ گوان چین و اف سی سئول كره جنوبی به تساوی بدون گل انجامید.

سایر دیدارهای مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا فردا (چهارشنبه) برگزار می شود و در یكی از این بازی ها تیم فوتبال استقلال ایران به میهمانی الشباب امارات می رود.
برچسب ها: الشباب ، الغرافه ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار