یک منبع فلسطینی اعلام کرد:محمد مرسی رئیس جمهور مصر از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته است درباره تلاش ها برای احیای روند سازش با رژیم صهیونیستی ، با وی هماهنگی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا ، یک منبع فلسطینی روز سه شنبه اعلام کرد محمد مرسی رئیس جمهور مصر از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته است درباره تلاش ها برای احیای روند سازش با رژیم صهیونیستی ، با وی هماهنگی کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: « مرسی در پیام شفاهی که یاسر عثمان سفیر مصر نزد تشکیلات خودگردان فلسطین آن را به محمود عباس ابلاغ کرد بر ضرورت ایفای نقش موثر قاهره در روند صلح و مذاکره با اسرائیل تاکید کرده است.»

وی افزود یاسر عثمان در دیداری که دیروز در رام الله در کرانه باختری رود اردن با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین داشت پیام مرسی را تقدیم وی کرد.

به گفته وی ، کادر رهبری مصر خواستار احیای نقش قاهره در روند صلح بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی بعد از سرنگونی رژیم حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر است.

این منبع اظهار داشت محمود عباس در دیدار با مرسی که قرار است روز پنجشنبه در سفر وی به قاهره برگزار شود به طور مفصل درباره این درخواست مرسی با وی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

سفر محمود عباس به مصر سه روز طول می کشد و این پنجمین دیدارش با مرسی از زمان به قدرت رسیدن وی است.
برچسب ها: مرسی ، احیا ، مصر ، سازش ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار