شاسی آن ترکیبی از آلومینیوم و فولاد پرچ شده با تکنیک های انحصاری آئودی است ولی شاید از فیبر کربن نیز در آن استفاده شود. برای پیشرانه، موتور 4 لیتری V8 بنتلی با توربوی دوقلو و با توان 670 اسب بخار پیشنهاد شده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران  رئیس فراری اعلام کرد که این شرکت هیچ برنامه ای برای تولید یک خودروی سدان یا شاسی بلند یا خودروهای تمام الکتریکی ندارد. بدین ترتیب با توجه به گفته های لوکا دی مونتزمولو، شایعات اخیر را باید بی اساس دانست. خوشبختانه فراری به ساخت خودروهای زیبای اسپرت کوپه خود تمرکز خواهد کرد.

Ferrari F12 berlinetta

Ferrari F12 berlinetta


با این وجود شریک فراری یعنی مازراتی با سدان گیبلی و SUV کوبانگ که در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد، با کمک فنی فراری در این بازارها حضور بهتری خواهد یافت.

Maserati suv

Maserati suv


در سوی دیگر میدان، لامبورگینی با پشتوانه صاحبان آلمانی اش، SUV اروس را تولید خواهد کرد. اروس که بر روی پلتفرم MLB از گروه فولکس واگن بنا می شود، در سال 2017 به بازار خواهد آمد. رئیس آئودی، روپرت استدلر، تولید این خودرو را تایید کرده است.

lamborghini urus

lamborghini urus


خودروی نهایی لامبورگینی ممکن است تفاوتهای زیادی با طرح مفهومی اروس داشته باشد. شاسی آن ترکیبی از آلومینیوم و فولاد پرچ شده با تکنیک های انحصاری آئودی است ولی شاید از فیبر کربن نیز در آن استفاده شود. برای پیشرانه، موتور 4 لیتری V8 بنتلی با توربوی دوقلو و با توان 670 اسب بخار پیشنهاد شده است.

Maserati Ghibli

Maserati Ghibli

به نظر شما لامبورگینی در این عرصه موفق خواهد بود و یا استراتژی فراری را درست تر می دانید؟

منبع:پدال
برچسب ها: بازار ، ماشین ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار