فرماندار ویژه ملایر گفت: اگر بتوانیم فرهنگ اسلامی ـ ایرانی را نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی موجود در کشور حل می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مصطفی آزادبخت بعدازظهر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملایر با بیان اینکه ایجاد فضایی شاداب و مفرح برای تقویت روحیه جوانان در کشور لازم است، افزود: همان طور که برای مراسم‌های عزاداری برنامه داریم، باید برای ایجاد فضایی شاد نیز در جامعه برنامه داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌های مفرح و شاد باید با رعایت موازین شرعی و اسلامی همراه باشد، چراکه اسلام شاد بودن را مد نظر ویژه قرار داده و در چارچوب شرع بر آن تأکید فراوان داشته است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه امروز دشمن فرهنگ و جوانان را در این کشور نشانه گرفته است، گفت: برای مقابله با این امر باید بسترهای لازم برای اجرای برنامه‌های اجتماعی، هنری و فرهنگی فراهم شود.

وی ابراز داشت: اگر بتوانیم فرهنگ اسلامی ـ ایرانی را در بین مردم نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی که ریشه در فرهنگ غربی دارد در کشور حل می‌شود.

آزادبخت با اشاره به نزدیک شدن به ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان بر برنامه‌ریزی توسط دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه در راستای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی گفت: برنامه‌های اوقات فراغت و برنامه‌های فرهنگی در همه نقاط شهر باشد و تنها به یک نقطه ختم نشود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز از صرف 560 میلیون تومان در سال گذشته از درآمدهای بقاع متبرکه این شهرستان در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی ابراز داشت: از مجموع درآمدهای سال گذشته موقوفات ملایر، 88 میلیون تومان در راستای اجرای نیات واقفان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف آماده مشارکت و همکاری با سایر سازمان‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مطلوب در شهرستان است.
برچسب ها: ملایر ، ناهنجاری ، موقوفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.