کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ به نفع کسی کناره‌گیری نمی‌کنم و نیامده‌ام که وارد بازی‌های سیاسی شوم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، رامین مهمانپرست در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم مرتضایی فر در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به ورود آیت‌الله هاشمی در انتخابات رقیب اصلی خود را چه کسی می‌دانید؟ اظهار داشت: همه خوب هستند و با نیت تحقق حماسه سیاسی به میدان آمدند؛ تا حضور و مشارکت‌شان موجب شود حضور معناداری داشته باشند.  
 
وی افزود: در شرایطی هستیم که هرچه انتخابات پررنگ‌تر و پرشورتر برگزار شود بهتر است و بسیاری از فتنه‌ها را علیه کشورمان رفع می‌کند.  
 
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به سوالی درباره هجمه‌ها علیه شورای نگهبان تصریح کرد: همه کسانی که برای خدمت به نظام آمده‌اند باید به قانون پایبند باشند و در همان قانون هم تعریف شده که اگر کسی اعتراضی دارد می‌تواند از مجرای خاص خود پیگیری کند و در همه کشور هم یک روند قانونی برای ورود کاندیداهای مختلف انتخابات وجود دارد.  
 
مهمانپرست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما کاندیدای دولت هستید یا خیر؟ گفت:‌ بنده مستقل وارد شده‌ام.
 
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در پاسخ به اینکه آیا برای کاندیداتوری با احمدی‌نژاد مشورت کرده‌اید؟ اظهار داشت: احمدی‌نژاد اصلا خبر نداشت و باید بگویم هیچ کدام از دوستان در دولت خبر از کاندیداتوری‌ام نداشتند.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برنامه‌های انتخاباتی‌اش افزود: نسل جدید حرف‌های جدیدی دارد و به دنبال طرح‌های جدیدی هم هست و قسمت عمده دغدغه های خانواده‌ها هم مربوط به جوانان است.
 
مهمانپرست در پاسخ به اینکه آیا در صورت پیروزی در انتخابات در کابینه‌اش از علی‌اکبر صالحی استفاده می‌کند یا خیر؟ گفت: صالحی یکی از نخبگان علمی کشور است و حتما در کابینه‌ام از وی استفاده می‌کنم.  
 
سخنگوی سابق وزارت خارجه در پاسخ به اینکه گفته شده که شورای نگهبان از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برنامه می‌خواهد آیا از شما چنین برنامه‌ای خواسته شده است؟ بیان داشت: بنده عملا در گفتگو با رسانه‌ها برنامه‌هایم را اعلام کرده‌ام و در بخش اقتصادی، فرهنگی و ... برنامه‌های جداگانه‌ای دارم و اگر انتخاب افراد براساس برنامه‌ها باشد مردم انتخابات هوشمندانه‌ای انجام می‌دهند.  
 
وی با بیان اینکه باید در حوزه اقتصادی سه کار اصلی انجام دهیم اظهار داشت: معتقدم که در یک دوره حداکثری 8 تا 10 سال کشور می‌تواند به شکوفایی مدنظرش در بخش اقتصادی برسد باید بخش‌های اقتصادی را کوچک کنیم و دولت نیز بیشتر به نظارت و برنامه‌ریزی بپردازد و در کنار این مسئله نیز بخش‌های خصوصی را تقویت کنیم.  
 
مهمانپرست افزود: با تقویت بخش‌های خصوصی درآمد دولت افزایش می‌یابد و اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی حدود 30 درصد درآمدهای دولت را افزایش دهیم می‌توانیم به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کنیم.  
 
سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی اینکه آیا به نفع شخص خاصی کناره‌گیری می‌کند اظهار داشت: به نفع کسی کناره‌گیری نمی‌کنم و به این قصد نیامده‌ام که وارد بازی‌های سیاسی شوم و احساس کردم که در شرایطی هستیم که همه کسانی که می‌توانند به حضور حماسه‌ساز مردم کمک کنند باید پا به عرصه بگذارند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: مهمانپرست ، حاشیه ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار