جودوکار وزن 66 کیلوگرم کشورمان گفت: از آنجا که پول عمل جراحی ام را ندارم مجبور شدم لباس های جودو ام را حراج کنم.

وحید بنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: من مدت 9 سال است که پیراهن مقدس تيم ملی را بر تن دارم از سال 87 تا 91 فیکس تیم ملی بزرگسالان جودو بودم اما اکنون که به عمل جراحی احتیاج دارم کسی از مسئولان فدراسیون برای درمان من قدمی بر نمی دارد.

جودوکار وزن 66 کيلوگرم کشورمان در خصوص وضعیت آسیب دیدگی اش بیان کرد: آسیب دیدگی در رقابت های آسیایی ازبکستان که فروردین 91 برگزار شده بود به قدری شدید شد که رستگار، رئیس فدراسیون بازویم را برای حرکت کردن در خیابان می گرفت، در آن موقع من نیاز شدیدی به جراحی پا داشتم اما از آنجا که فدراسیون جدید جودو تازه روی کار آمده بود، اعلام کردند که مصدومیت تو مربوط به دوره ما نیست و به همین دلیل هزینه های جراحی ات نیز به ما ارتباطی ندارد. من در آن موقع به هر طریقی می شد پول تهیه کرده و جراحی کردم تا اینکه قبل از اعزام به مسابقات آسیایی امسال در تایلند بار دیگر شانه ام آسیب دید و مجبور به جراحی شدم.

وی افزود: هزینه عمل من 10 میلیون تومان می شود. شش ماه است که از فدراسیون حقوق نگرفته ام از آنجا که شغلی ندارم و دانشجو هستم از پس هزینه های عمل برنمی آیم و هنوز با وجود اینکه نیاز به جراحی دارم عمل نکرده ام.

ملی پوش وزن منفی 66 کیلوگرم کشورمان خاطر نشان کرد: حتی مجبور شدم لباس های جودو ام را به حراج بگذارم این کارها هزینه عمل مرا مهیا نمی کند اما چاره ای ندارم و باید به وضعیتم رسیدگی کنم.

بنا با اشاره به جوانگرایی تیم ملی جودوی بزرگسالان با دلخوری گفت: من متولد 68 هستم و کسی که در وزن من به مسابقات آسیایی اعزام شد، فقط یک سال و نیم از من کوچکتر بود نظرم این است که برخی مسئولان دلشان نمی خواهد جودو پیشرفت کند و فقط به دنبال گرفتن انتقام هستند.

وی اذعان داشت: من در مسابقات قهرمانی کشور در وزن منفی 70 کیلوگرم شرکت کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شدم. برای مسابقات آسیایی قصد داشتم در وزن خودم که منفی 66 است شرکت کنم اما میر اسماعیلی، مدیر تیمهای ملی به من گفت که حق ندارم این کار را انجام بدهم چون باید از همان اول با این وزن به رقابت می پرداختم، این در حالی است که بیشتر مربیان تیم ملی به من ابراز لطف کردند که در وزن منفی 66 می توانم مدال بگیرم زیرا تجربه اش را نیز داشتم.

بنا ادامه داد: بر خلاف نظر کادر فنی در نهایت برای وزن منفی 66 با سعید ملایی وارد رقابت انتخابی شدیم آن موقع هنوز مصدوم نشده بودم هر چند مسابقه را پیروز شدم اما برخی ها گویا دلشان نمی خواست که من اعزام شوم و به دلایلی غیر منطقی مسابقه را دوباره برگزار کردند در آن موقع بود که  به قدری ضربه روحی خوردم که نتوانستم ملایی را شکست دهم، بعد از آن هم که آسیب دیدگی پیش آمد و از همه چیز جا ماندم.

جودوکار باسابقه کشورمان در پايان تأکید کرد: دلم می خواهد هر چه زودتر هزینه های عمل جراحی ام فراهم شود و بتوانم دوباره تمرین کنم هر چند احساس می کنم عده ای دوست ندارند من به اردوی تیم ملی باز گردم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۶:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
به نظر من آقای بنا باید به تمام حرف ها بی توجه وبه جراحی فکر کند بعد محکم به تمرینات خود ادامه دهد چون کنار کشیدن کار آدمای ترسو است با آرزوی سلامتی وی