فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان از کشف مقادیری قابل توجه انواع کالای قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی شاهین شهر و میمه، غلام عباس بلفکه در جمع مسئولان نیروی انتظامی با اشاره کشف مقادیر بسیار زیادی انواع کالای قاچاق از یک اتوبوس اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از قسمت بار اتوبوس بیش از یک‌هزار عدد انواع لوازم آرایشی ، پوشاک ، چندین دستگاه ال سی دی و سینما خانواده فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان تصریح کرد: برابر نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق بالغ بر 250 میلیون ریال برآورد شده است .

وی بیان اینکه تمامی کالای قاچاق به اداره گمرک تحویل شد ،ادامه داد:متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
برچسب ها: اصفهان ، قاچاق ، آرایشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.