مدير كل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي با اعلام اينكه در جشنواره ملي فناوري اطلاعات اين استان رتبه اول هوشمندسازي مدارس را كسب كرده است افزود در مسابقات رباتيك و سازه پل ماكروني و توليد محتوا و طراحي سايت هم رتبه اول و در رشته ايروكاپ نيز رتبه دوم كشوري را به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فيروز رضايي افزود : در مسابقات رباتيك و سازه پل ماكروني يك تيم از آذربايجان شرقي از شهرستان عجب شير در رشته برج بالاكش مقام اول و يك تيم هم از همين شهرستان مقام دوم و در رشته سازه پل ماكروني يك تيم پسران از شهرستان عجب شير رتبه دوم و يك تيم از دختران عجب شيري رتبه سوم و در رشته ربات هاي نمايشي دمو هم يك تيم از ناحيه 4 تبريز رتبه چهارم را كسب نمودند.
 
مديركل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاري مسابقات ايروكاپ در اين جشنواره اظهار داشت: در رشته راكت هاي آبي چتردار يك تيم 2 نفره و در رشته راكت هاي آبي بدون چتر دانش آموزان عجب شيري توانست به جايگاه دوم كشوري دست يابند.
 
وي افزود : در رشته پروژه هاي كاربردي هم يك تيم سه نفره از دانش آموزان عجب شير رتبه سوم كشوري را تصاحب كرد.
 
مدير كل آموزش و پرورش استان در زمينه توليد و طراحي سايت هم گفت: در رشته توليد محتواي گروهي معلمان و همچنين در رشته طرح، پژوهش و ابتكار فرهنگيان نويدحاتمي مقام اول كشوري را به دست آوردند.
 
وي خاطر نشان ساخت در رشته طراحي سايت مهدي شقاقي از شهرستان چاراويماق و آقاي مهدي فرج پور از اداره كل آموزش و پرورش رتبه برتر سايت را كسب نمودند./ل
برچسب ها: رتبه ، کشور ، طرح ، هوشمند ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار