معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 از آغاز پیاده روسازی ضلع شرقی خیابان شریعتی در محدوده چهارراه قدوسی به سمت پل سیدخندان به طول 300 متر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امیر اللهیاری در این باره  گفت: عملیات پیاده روسازی در  ضلع شرقی خیابان شریعتی از چهارراه قدوسی به سمت سیدخندان آغاز شد و ظرف دو هفته آینده به پایان می رسد.
 
وی افزود: در این پروژه عملیات پیاده روسازی، بهسازی و آرام سازی انجام شد که در این زمینه باید از همکاری خوب شهروندان قدردانی کرد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی خیابان شریعتی به طول هزار و 400 متر در سال گذشته انجام شد و  کارهای زیر سازی قسمت باقیمانده  آن به تازگی به  اتمام رسید، تصریح کرد: عملیات پیاده روسازی ضلع غربی خیابان شریعتی نیز از یک ماه آینده آغاز می شود.
 
به گفته وی جدول بندی، بازسازی نهر و پیاده روسازی از اقداماتی است که در ضلع شرقی خیابان شریعتی از چهارراه قدوسی به سمت سیدخندان در حال انجام است.
 
 معاون شهردار منطقه ? در ادامه با اشاره به توجه ویژه این منطقه به عبور و مرور جانبازان، معلولان و نابینایان تصریح کرد: در پروژه پیاده روسازی خیابان شریعتی عملیات مناسب سازی برای این قشر از شهروندان با دقت هر چه تمام‌تر انجام شده است./ل
برچسب ها: عملیات ، پیاده ، ضلع ، خیابان ، شریعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار