مجبوریم بازیهای پلی آف را فشرده برگزار کنیم

بهروان: باید منتظر رای کمیته استیناف بود

رئیس سازمان لیگ آزادگان در خصوص سقوط تیم شهرداری تبریز و صعود تیم استقلال صنعتی اهواز و برگزاری بازیهای پلی آف به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان در خصوص رای اعلام شده توسط کمیته انضباطی گفت: برخی از سایتها از قول من اعلام کرده اند که تیم استقلال صنعتی اهواز جایگزین تیم شهرداری تبریز برای صعود به لیگ برتر شده است در صورتی که چنین چیزی فعلا  به دلایلی امکان پذیر نیست. اگر این رای پس از نظر کمیته استیناف به قطعیت برسد، می توان در مورد تیم صعود کننده به لیگ برتر اظهار نظر قطعی کرد. اما فعلا طبق جدول رده بندی لیگ دسته اول، استقلال صنعتی اهواز به عنوان تیم صعود کننده است. خوشحالم که این رای داده شده اما باز هم تاکید می کنم که باید نظر قطعی از سوی کمیته استیناف اعلام شود.این رای به مدت یک هفته برای استیناف گذاشته شده و ممکن است تغییراتی در آن رخ  دهد و شاید اتفاقی هم در اصل رای نیافتد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از اعلام قطعی این رای ما مجبور هستیم رقابتهای پلی آف خود را فشرده برگزار کنیم و پس از مشخص شدن تیم برنده و معرفی آن به لیگ برتر، یک پلی آف دیگر نیز برگزار شود که این موضوع باعث خواهد شد تا تیم صعود کننده ضرر کرده و تحت فشار باشد. تیم پاس همدان و مس سرچشمه به پلی آف صعود کرده اند و باید به رقابت بپردازند.

وی در ادامه در خصوص اعتراض مدیران عامل برخی از باشگاهها مبنی بر برگزاری بازیهای لیگ با حضور 16 یا 18 تیم گفت: این موضوع برای 2 یا چند ماه گذشته نیست که مدیر عاملان یادشان افتاده به آن اعتراض کنند.این طرح از یک سال و نیم گذشته  و طبق اعلام آئین نامه مسابقات به تمامی باشگاهها  و مسئولین اعلام شده است. این طرح پس از اعلام کار کارشناسی  و نظر سنجی انجام شده قرار شد تا 16 تیمی برگزار شود. من ضمن احترام به نظرات مسئولان معتقدم که تیم ها  و مدیران در راستای منافع باشگاههای خود نظراتشان را اعلام می کنند اما نباید این نکته را فراموش کرد که اهالی فدراسیون فوتبال  نگاه بلند مدت به اهداف خود در فوتبال دارند تا بتوانند فوتبال و منافع ملی خود را در مسیر رشد و گسترش قرار دهند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار