دبیرعلمی ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیک از ارائه 50 مقاله تخصصی در این کنفرانس طی سه روز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران:،مسعود صبائی دبیر علمی ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیک گفت:همانطور که می دانید تحول نظام اداری در کشور یکی از مواردی است که باید انجام شود چرا که نظام اداری کشور طی سالیان گذشته دچار تغییر و تحول شده است که امروزه با پیشرفت تر شدن فناوری این تحولات بیشتر دیده می شود لذا می بایست به سمت نظام اداری الکترونیک سوق پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد نظام اداری الکترونیک منجر به کاهش هزینه های بخش دولتی و خصوصی خواهد شد،افزود:با ایجاد نظام ادای الکترونیک کارها روان تر و شفاف تر می شود که همین موضوع منجر به کاهش هزینه های بخش دولتی و خصوصی می شود و به توسعه اقتصادی کشور کمک می کند.

وی ادامه داد:در این کنفرانس 7 محور اصلی مدیریت منابع انسانی،فرایندسازمان،هوش  سازمانی،برنامه ریزی سازمانی،مدیریت دانش در سازمان،مدیریت کیفیت خدمات الکترونیکی،دورکاری در فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است. 


وی اظهارداشت:پس از اعلام فراخوانی 120 مقاله به دبیرخانه اعلام شد که پس از داوری 50 مقاله انتخاب شد که در کنار ارائه این مقالات کارگاه ها و سمینارهای آموزشی با حضور صاحبنظران تشکیل می شود./ ع2

برچسب ها: الکترونیک ، علمی ، انسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.