مدیر عامل باشگاه نفت تهران در خصوص وضعیت ابراهیم زاده گفت: ما منتظر تماس ابراهیم زاده هستیم تا نتیجه نهایی را در مورد تمدید قراردادش با نفت تهران اعلام کند.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وضعیت سرمربیگری ابراهیم زاده در نفت تهران عصر امروز مشخص خواهد شد. اگر این مربی قصد ادامه همکاری را با تیم نفت تهران نداشته باشد با سه گزینه مدنظرمان مذاکره خواهیم کرد.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران بیان داشت: من به همراه اعضای هیئت مدیره امروز ساعت 16 جلسه ای داریم که در این جلسه وضعیت ابراهیم زاده و سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد.

قنبرزاده درباره پیشنهاد سرمربیگری به فرکی گفت: نفت تهران خانه حسین فرکی است. ما مذاکره رسمی با فرکی نداشتیم اما چنانچه این مربی با فولاد به توافق نرسد اقدامات لازم را برای حضور این مربی در نفت فراهم می کنیم.

مدیر عامل نفت تهران بیان داشت: حسین فرکی در اولین سال حضورمان در لیگ برتر مربی تیم بود. زیر ساختارهای نفت تهران توسط فرکی تعیین شده و بازیکنان بزرگی همچون کریمی دست پروده این مربی هستند.

وی عنوان کرد: به هر حال فرکی شناخت عمیقی از نفت دارد و ما در لیگ دوازدهم به عنوان مشاور از وی استفاده کردیم.

قنبرزاده بیان کرد: ارتباط فرکی با باشگاه نفت تهران قطع نبوده و دوستی ما با یکدیگر عمیق است.

مدیر عامل نفت تهران درباره قرارداد داخلی یعقوب کریمی با پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس اقدام غیر اخلاقی انجام داده است. ظاهرا یعقوب کریمی در نیم فصل اول با حضور در دفتر شیرینی قرارداد داخلی با تیم پرسپولیس بسته که ما قصد داریم نسبت به این اقدام غیر قانونی پرسپولیس، به طور رسمي از اين باشگاه به کمیته انضباطی شکايت کنیم.

قنبرزاده تصریح کرد: شیرینی به خاطر اینکه مسئولیت ورزشی نداشته است بنگاه داری را با باشگاه داری اشتباه گرفته است.

وی درباره صحبت های رویانیان در مورد قرارداد کريمي گفت: رویانیان قرارداد بازیکنان سابق تیمش که به مجامع بین المللی شکایت کرده اند را بررسی کند. وی از چه طریقی از قرارداد بازیکنان ما اطلاع دارد که اظهار نظر می کند.

مديرعامل تيم فوتبال نفت تهران بیان کرد: رویانیان باید به مقررات فصل نقل و انتقالات پایبند باشد. پرسپولیس خودشان را از سیر قانون مصون می بینند. آنها فرا قانونی تصمیم می گیرند و همه تیمها باید در خدمت پرسپولیس باشند.

وی بیان کرد: ما نسبت به بستن قرارداد داخلی یعقوب کریمی با پرسپولیس ناراحت هستیم. همچنین از کمیته انضباطی انتظار داریم که با مذاکرات غیر قانونی باشگاه ها با بازیکنان برخورد قانونی کنند.

قنبرزاده در پایان خاطر نشان کرد: مسائل دلالی در فوتبال، از مذاکرات غیر قانونی باشگاه ها با بازیکنان سرچشمه می گیرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار